May 12, 2011

SaPe yG NaK CHaLLeNGe aKU tuH?

oke! tajok nak gempaq jew manjang ... padehal i was talking bout tis ...
finally i've decided to do tis challenge \(",)/

 actually tis challenge da basi da d kalangan bloggers ... but who cares? aku nak buat jugaq!

punce?
haruslah nak bagi blog aku ni always ade entry *macamlahbole* sbb skang aku mcm da kekeringan cite la ... pon tade kua g jejalan memane ... en.  pon tade, uwaaa~~

makanyer aku akan start challenge ni tomorrow ... afdal cket ari jumaat =b

aku pilih challenge ni kat googlcanteq sbb ad kaler pink, ngeee~~

p/s : aku rase lah kan ... challenge ni aku buat bkn 30 days ... tp 3 years kowt sbb confirm aku akn skip2 kalau dtg aura maleh tuh, ahaks~~

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

2 Criticism:

A m m i said...

nak jugaklah sbb kadang2kan cam hampeh je terlupa apa nak buat entry...

oshinz said...

btul tu. kadang-kadang idea kontang bila tiba masa update blog.

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy