May 26, 2011

SaYa RinDuUu sGT DeKaT Dia .....

oke! mcm geli lah pulak buat tajok jiwang bagai tuh, ahaks!
but seyezly ... i miss him sooo much *sobs sobs*
kalau dulu steady jew tak jumpe plg lame sampai 6 bln ... skang 1 bln tak jumpe pon da mengelupo, huhu! tapi dulu tuh walaupon tak jumpe, bole sms anytime, sblom tido pon wajib fon dulu

but smenjak enchek  gi kursus utk 2 bln ni, nak dpt 1 sms pon punyelah payah, lagikan nak fon kan? haaa~ mimpilah ko d sane ... smlm laks die kene masuk utan utk 3 ari 2 mlm, haruslah sunyi sepi idupku kan? (cewahhh.....!)
slalunyer mlm2 gini die da fon aku ... die jew la yg dok dgr cite2 mengarut aku spjg arini ... kat die gaq lah tmpt aku nak ngadu bagai ... but skang sumenyer kene pendam sorang2, uwaaa~~

sbln da b'lalu ... lagi sbln nak kene tempoh, huhu!

p/s : alhamdulillah~ till today, we have been together for 6 years, 2 months n 5 days (special thanks to daisypath kat sbelah ni sbb tlg kirekan, ahaks!)
~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

6 Criticism:

mila said...

wah dh enam tahun? harap kekal smpi bile2 yer..happy for u :-)

Emancipated Pt Ltd. said...

wah lamenye kapel.
cepat cepat lah kawen.
semoga kekal. ;)

A m m i said...

segeralah nikah supaya

dirimu, jantungmu, hatimu, perutmu...segalanya milik aku
(sila gelak jahat dihujung ayat itu)

y i e n said...

thanks uols ;)

ayat kak sheila plg taley blah, hahaha~~

Liyana Zahim said...

lmenye 6 taun.. t kawen ikut ank ikut brape taun kapel ukess!! Herherher..

olen said...

wahhh.. kawin nanti jemput tau! :P

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy