May 21, 2011

aKu BeNCi PJJ

PJJ = percintaan jarak jauh
oke! aku mang tak suke PJJ ni *sobs sobs*
**********************************************************************
oke! kebiasaannyer bile kteorg dok jauh, lame tak jumpe ... percent nak cari gado tuh punye lah tinggi, ahaks! ... sebabnyer? msg2 nak tunjuk perasaan kononyer rindu pastu tak cukup kasih sayang lah tuh (owh! puhliz lah.....!)

makanyer ... kamis lepas, dgn rasminyer aku dgn inchek ♥ da b'perang *sobs sobs* ... hasilnyer, smlm adalah shari suntuk kteorg tak sms/phone ... eh! die ade sms, ckp da balik kg die, tp aku tetap tak reply (boleh mcm tuh.....?)

puncenyer?
smenjak inchek ♥ g sini, die sik moody jew ... penat sgt kowt ... plus kat sane mcm ulu cket tmptnyer, so mcm t'kurung jew la die kat sane ... aku laks cpt nau t'sentap kalau die silap ckp cket ... nak nak pulak kalau aku tgh xcited nak cite pape kat die, die laks mcm moody jew nak dgr ... haaa~ mang m'dpt lah kan? huh!

pastu bile aku rase mcm da kekurangan kasih syg (huhu.....!) mulelah aku nak tunjuk perasaan, msg ntah pape kat die ... pastu die laks t'sentap dgn msg2 aku, teros tanak layan aku da ... lagi lah double aku t'sentap kan? :'(

ye lah! ko moody pe kene mengena dgn aku laks kan? haruslah aku buat2 tanak memahami situasi die, hahaha! (ni mmg kejam .....!)

makanyer sampai lah skang kteorg tak sms lagi, huhu! oke fine! mmg salah aku sbenarnyer ... tapi nape tanak pujok aku? uwaaa~~ ... ngade tau! sik2 aiiii jugaq yg nak kene pujok mamat tuh ... dasar ank bongsu! hahaha~ (tetibe.....!)

rindunyerrrrr kat die *sobs sobs*
~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

7 Criticism:

Echa said...

alala dear..
xmau gado2..keke..
gado2 sayang la tu kn..hehe :)

y i e n said...

@ echaRierie -> gado sbb pemberontakan aty mau jumpe, hahaha!

FarhanahAdzlan said...

rasanya msti slah seorang kena mngalah la kott demi kebaikan bersama..:)

Liyana Zahim said...

Erk.. Cam sme je.. Ble jauh2 gadoh sayang.. Tp ekceli windu gle nk mampos.. Pahtu sehari dua ari xmsg.. Pas baek2 ibarat lam dunia ni cuma ada ko ngan aku je.. Bhgia sgt.. Ahakss.. Over gitu~

y i e n said...

@ FarhanahAdzlan -> kannn, hehe~

@ Liyana Zahim -> hahaha! seyez same *wink wink*

::Misz sunsWeetz:: said...

hye dear=) betul la apa yg u tulis dlm entry ni coz..dulu my ex pun cm tu..last jumpa time besday die selepas besday dier dlm 2 bulan x jumpa mula la Ms nek angin satu bdn..angin lintang..last2x gaduh pastu putus sambung putus sambung last2x hinggala kami break...so kamu jge hubungan kamu tau..-peace-

y i e n said...

@ Ms sunsWeetz - actually weols gado2 manje sajork, ta penah lagi tahap kritikal, hehe~

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy