July 26, 2014

Selamat Hari Raya!

Assalamualaikum readers  

Hai korang ! Dah ade kat kampung erk ? 
Aku masih kat sini , kat OPIS ! Ye , iols masih bekerja lagi arini uols *sobs sobs*

Tapi takpe , halfday je pon arini . 
Jadi marilah kita ikhlaskan hati arini demi cuti seminggu , hikhik ~

Tahun ni aku beraya rumah mertua dulu .
Esok lepas subuh InsyaAllah baru kitorg gerak balik sana .

So dikesempatan ini , aku nak ucapkan selamat hari raya uols ~

Dalam bermesra mungkin terkasar bahasa, Dalam bergurau mungkin terlanjur senda, Dalam berjanji mungkin ada yang belum dikota, Dalam berbicara mungkin ada yang menyinggung rasa, Jika ada kemaafan, Itu jualah yang dipinta .

Jangan lupa jaga kesihatan musim perayaan ni ye nak² pulak tengah musim jerebu sekarang ni .

Raya mode is ON ~~~

Thanks & Best Regards ,

4 Criticism:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak pink. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ~~~

Sya Mimie said...

asslmkm.. selamat hari raya.. :)

zuhdi sanusi said...

selamat hari raya

Ayue Idris said...

selamat hari rayaaaaaaaaaaaaaa awak..akak ke adek ni ek? hehe

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy