July 1, 2011

DaY 13 CHaLLeNGe

 
day 13 - fav film n why?

aku rase kan ... byk gaq cite yg aku suke ... tapi kalau sumenyer aku nak menapakkan kat cnie ... mmg sampai esok pon tak abeh aku taip entry ni (puiii .....!)

but seingat aku lah kan ... kire spontaneous film yg ade kat pale otaq aku skang ni lah ... aku paling suke cite ni ...
gigih hoke aku tgk cite ni sampai da berjuta-juta lemon kali, ahaks~~

sebabnyer?
owh! itu aku tatau ... tapi yg pasti ... aku sgt suke cite ni sampai siap da bole afal script dorang skali ... n even though aku da tgk byk kali ... i do laugh n cry again n again when watching it, ahaks~


shahid kapoor is super duper cute n howt #drooling


pssttt ... lagu pon best2 tau =b

oke bai~~

p/s : -----> CHALLENGES TAT I'VE DONE <-----

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

5 Criticism:

soooooour said...

cite apa ni??baru ke??x penah tau pn...hehehe..

syaz@rozelt said...

bes erk muvi nie..dh lame x tgk muvi hindi yg baru..hehe

Liyana Zahim said...

Meri nam liyana hay.. Tora2.. Acca! Hahahahahahahahahah.. Lyn bolykayu upenyer!!!! Hahahah..

SYOLIHAH ISAHAK said...

saya pon suka tengok cita ni. Memang movie ni feveret saya. SEYEZ..suka lakonan hero tu :)

Kotak Mancis / S_Basri said...

peminat bollywood la nie... ( jom lawat )

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy