July 2, 2011

MaGiC BB

peringatan :
entry yg akan mengundang tahap kebosanan blogger lelaki

entry arini aku nak review pasal produk silkygirl - magic bb powder foundation
aku baru try bedak ni sebenarnyer ... before ni aku pakai ...
memandangkan i've skin problem ... aku rase pakai jenama silkygirl ni jew lah yg sesuai ngn kulit muke aku ... lagipon itu sajork lah yg mampunyer *sobs sobs*

oke, back to magic bb powder tuh ... aku rase kan, mcm best lah pulak bedak ni ... tak oily langsung ... owh! btw, kulit muke aku mmg jenis oily tak hengat punye ... but after pakai magic bb ni, mmg magic lah kan? hehe~

lagi satu ... aku ni sblm pakai compact powder, aku akan pakai foundation sendayu tinggi dulu (foundation yg paling terbaek utk aku .....!) ... after aku da try produk magic bb ni kan ... ohmai~ sgt superb senang nak blend oke! sukeee sgt \(",)/

tapi yg sengalnyer ... aku silap pilih color ... aku teramek color ivory lak ... patotnyer amek natural color jew (feeling kulit puteh nau la tuh, dem .....!)

magic bb ternyata berjaye membuat magic kat muke aku sampai abeh t'tutup segala cela kat muke aku tuh hah, weeee~~

p/s : ini adalah iklan drpd promoter tidak berbayar, harap maklum!

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

22 Criticism:

Wani. J said...

lawa2 muke kai bb tu.

:D

nurdani said...

cantiknya dia..
yeah,guna magic powder tu memang muka akn lebih okay. saya pun ada problme muka berminyak terutaman T-zone

Elie Lily said...

elie tak penah pakai bedak silkygirl lagi..nnt nk try jgaklah! :)

Cik tikah said...

bape rm eh BB nie?

Liyana Zahim said...

Kulit muke lawo cam anda kai tepong pon lawo gak.. Hahahaha~

y i e n said...

@ cik tikah rm19.90 kalau tak silap :)


@ Liyana Zahim hampeh! hahaha~

❤Nadhratul Basyirah Amirudin❤ said...

wallaweyh! cun deh! ala..dh cntek pkai ape pon cntek tak gitu??huhu :)

Unknown said...

cantik

ieza ashaari said...

baiklah.. nak tukar jugak lah.. b4 nie pun guna yang sama macam kamu.. :)

nice pic..

KinosKoko said...

x pkai foundation kecuali time wat show..hehe

Syifa Alshah (wutwut) said...

hai!
bagi i, i tak berapa suka bb powder silky girl sbb dia tak boleh nak blend very natural dengan kulit i yg oily. but tengok kulit jugak kan. mungkin for me, tak sesuai.

just my 2 cents. ;)

Unknown said...

hehehe..baru jer nk beli buat hadiah

Anonymous said...

aku pon x tau pe lebihnya ngn make up..hoho..

Hans Hanis said...

hehehhee
tingat masa beli benda nih masa buat assignment dlu
hehehe

Review Filem Transformers: Dark Of The Moon 3D

fynahere said...

nanti sis nk try jugak lah bedak ni =)

Daddylicious said...

nampak ok kan...:)

a said...

mata awk sanagt chantek!!=)

mrs kayrul said...

salam kenal...sama la plak jenis bedak sebelum tue....nie yang terasa nak pakai magic bb plak nie

fifirainbowgrey said...

saya pn pakai magic bb tuu tp + foundation maybelline clear smooth bb cream. mmg superb larh!

khalila ishak said...

kulit kamu cantik ^_^

Zaza said...

masyaallah, akak sangat cantik..!

Anonymous said...

ari tuh ila cari gak BB foundation tuh tp habis.. sadis !!! so ila pakai yg compact putih tuh.. try.. not bad la.. ^^

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy