June 9, 2011

DaY 7 CHaLLenGe


day 7 - talk about your piercings/tattoos

hahaha! gile hape aku nak bertattoo bagai? ahaks!
but piercings, yes i do (",)

but idak le mcm org tade iman nak cucuk sane sini ... just cucuk tlinge jew
#pic credited to happynews.com
yurks! not like tis lah ... aku nyer satu jew, like the normal one :) ... but rasenyer da b'kurun tak penah wear subang ady, rimas gile kowt, huhu!

after spm kan, aku penah tindik at my nose, sumtin like tis ...
#pic credited to hubpages.com
konon nak bajet kajol lah sgt time tuh, ahaks! 

but honestly, mmg tak best oke! sakit laks tuh ... nak nak pulak time ko abeh mandi, lap muke gune towel n towel ko t'sangkut kat subang tuh lalu t'sentap kua ... pergh! seyez t'baek oke rase die, huhu! da la nak masukkan balik stengah nyawa ko nak gunekan, ahaks!

makanyer aku buhbye kan sajork ... naseb baek tade parot, pheww~~

oke! i2 sajork for tis challenge *wink wink*

p/s -> bole refer CNIE for all challenge tat i've done
    
~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

3 Criticism:

wunny said...

pergh.. xsnggup nk tindik2 slain kat telinge... mmg skettt!

zureen said...

aduhhh.. sakitnyaaa tesangkut kat towel tuu.. i teraseee youuuu!

ibnubaba_04 said...

cam lembu dh klu cucuk sana, cucuk cni..haha

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy