November 19, 2011

Semangat Baru Pegi Keje

start 17/11 lepas kan ... mcm ade semangat baru pulak nak pegi keje ... owh! ni bukan sebab ade mamat hensem ye, hihihi~~

actually sebab bos aku tersgtlah baik sampai sanggup buat bilik khas utk aku sorang ... auuwwww! mak terharu nokks *sobs sobs*

bilik aku yg belah kiri ni ... belah kanan tu bilik bos ... pintu brown tu meeting room :)

 bunge mase aku tunang dulu pon aku rembat bawak dtg opiz, hahaha!

sonoknyer dah takyah share² pc ... meja pon kemas je ... kalau tak ade je tangan nak punggah² =p

yg paling penting ... pencahayaan bilik aku sekarang adalah sgt tip-top ... sgt sesuai nak snap pic (eh.....!)

tenkiu bos ... u r the best boss ever~~
*dgn arapan thn dpn naik gaji pulak*
~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

12 Criticism:

Nur Liyana J said...

huhuu...untungla dapat bilik sendiri,... hehehe bagus2.. teruskan semangat tu ye ;) kerja sungguh2..

Cik Nurul said...

amboi... dah ade bilik sendiri... untung ler bos syg... t tahun depan gaji up jangan lupe kite eyh.. :P

Ezy Chiaki said...

syok woo ade bilik sndiri..
nk wat keje pon tenang je xde gngguan..

sheila said...

bos dah sayang jgn keje main2 lak... asyik nak facebooking blogging blogwalking huhuhuhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestlah ada bilik sendiri..
senanglah nak buat keja..
Untung bos sayang..^_^

Daddylicious said...

peh...terangkat bontot boss kena puji...hehe

Liyana Zahim said...

Pehh.. Cam bile toke lah! Huhuhu.. Mmg kalau cahaya elok, ase nk tgkp gambo patplo kepim sehari je tau.. Wakaka~

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

yg penting boleh snap pic dgn clearnye...hehee

khairul said...

best arr..ada privacy

Shawn Razaleigh said...

yeh kerja pun tiptop lah lepas ni.awrr

Cik Nurul Pinky said...

Salam perkenalan..wow bestnya dapat bilik sendiri gituuuu

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshla dah ada blik sndirikan..

smgt lbh!

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy