November 5, 2011

My Engagement : Pic With Family Members

majlis p'tunangan aku aritu buat kecik² je ... jemput family yg dekat² je pon ... so, total yg hadir aritu campur belah lelaki sekali lebih kurang 50 org je

 my mom

 my parents ... ramai ckp aku ikot muka my dad *wink wink*

 my grandma belah my mom

 my younger sis a.k.a pentibai inner tudung aku

 my 2nd last sis a.k.a pentibai shawl aku

 ni kwn adek aku, cik nurul ... very helpful *terharu*

 ehem² ... dgn bakal mak mertua tu :)

 baju biru n pepel tu adek bradik bakal mak mertua

 camera lain pulak :P

 bakal kakak ipar yg sgt sporting

 yg baju ijau tu kwn inchek fiancee ... baju grey ni mak si baju ijau tu

 fine! lupa nak tanye inchek fiancee ni sape *sila maafkan*

 anak buah kesygan inchek fiancee

 ni pon anak buah inchek fiancee ... dgn maksu kesygan die kat sebelah tu *pitam*

 budak paling lambat sampai pastu nak balik cepat, ahaks! farah

org penting aku ... tenkiu girls ♥ 
________________________________________________________________________________

more bout my engagement stories : part 1, part 2 & part 3

next entry will be the last entry bout my engagement ... hantaran pic :)
  
~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

11 Criticism:

onie said...

semoga hubungan akak berkekalan,tak sabar nak tengok akak kawen,hehe :)

tahniah kak...

Ain SSB said...

Lawaa! Tahniah akk (ehh bole ke panggil akk terus..huhu)! :)

lizz said...

cantik..cam arab ...tahniah yer...

Alin Marlini said...

cantik tema. warna apa tu ek?

yusuflaili said...

Salam;
moga bahagia selalu apa2pun
selamat hariraya korban..semuga ceria selalu.

faraneji said...

haha...ape leh wat...rushing2...

NinaAz said...

cantiknya..semoga bahagia selamanya yea =)

Inginkan hidup yang sihat?
[lose weight,gain weight and reshape..ASK ME HOW!]
http://danishninaaz.blogspot.com/2011/11/produk-herbalife.html

♥Aien Najwa♥ said...

KamoO sangat cantik ! =) tahniah sekali lagi....

Cik Nurul said...

heh3 macam kenal jek ni.. lalalalaa :P

...MiSS UmMi... said...

cantik...

thniah...(^_^)

balqisfz said...

semoga berbahagia kak :) bc dah msa perkenalan dulu. skrg mesti sweet2 je eh. heheh

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy