October 13, 2011

Blogku Berwajah Baru

wahhh~ rase nak nangis tgk blog sendiri dah jadi kemas n comel camni, haha!

baru rase semangat sikit nak update blog lepas ni (eh yeke.....?)

aku rase kan ... semenjak first aku buat blog, 10/05/2009 ... aku tak penah lagi tukar layout ... ni baru pestime ... huish! bosan tahu asyik menghadap layout tu ... udah le gelap je kalernyer ... ruang nak menulis pon terhad je, huh!

tapi semenjak t'jumpe whitey mommy kat dunia blogging ni ... terus rase mcm nak tukar layout ke lebih professional pulak, ceewahhh~~

bagi aku ... design² whitey mommy ni mmg superb! every design yg dihasilkan mmg takkan same dgn org lain ... kire ko bole banggalah design mcm ni ko sorang je ade, hehe!

sesape yg nak tuka layout n tak reti nak design sendiri mcm aku ... bolelah cube hire whitey mommy ni ye ... terms n condition or cara nak tempah design ada kat blog dia ... owh btw! ramai org pemes² pon guna khidmat dia jugaq tau 
*wink wink*

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

11 Criticism:

Unknown said...

wah... kemas, cantik & jeles! huhu

=)

Shafiq Zainal said...

nice & simple

CikNuwairah said...

wahhhh...lawa la...:D

bobiedanbad said...

mmg cantik dan menarik, dan merupkan fav color saya :)

Azura Mendezz said...

Niceyyy~~ =)

wanzafirah said...

soo kemas, tak serabut pom.

Ayien Ocaca said...

cantik !!!
jelez sekejap :-/

Unknown said...

Mmg lawa la blog ni! Pink gitu! Tuannya pon pakai serba pink! hehe :)

InaAchik said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhh... CANTIK!
semanis tuan milik blog...

Akak Kembang said...

memang cantik design whiteymommy ni :)

Pencinta Awan. said...

Cantik je blog baru nie :)

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy