October 5, 2011

TiPs eLaKKaN DiRi DiRoGoL

seorg wanita b'cerita dgn kawannya tentang pengalaman ngeri beliau hampir d'perkosa ...

mangsa : smlm aku balik dari overtime, lalu dekat lorong shortcut belakang kedai ... lepas tu ade seorg bangla ni ikot aku mcm nak rogol

kwn mangsa : ishk! ngerinya ...

mangsa : lepas tu aku tgk dia smcm aje ... terus aku lari laju² ... tetibe dia pon kejar

kwn mangsa : saspen ni !!! 

mangsa : dah kita perempuan mana nak sama dgn tenaga lelaki kan ... dia pon dptlah mendekati aku

 kwn mangsa : pastu ko buat ape?

mangsa : aku pon terus angkat kain aku

kwn mangsa : hah ???

mangsa : tepat jangkaan aku ... dia pon melondehkan seluar dia

kwn mangsa : pastu? pastu? (tak menyabar)

mangsa : seperti teori bodoh ... org yg mengangkat kainnya akan lari lebih laju drpd org yg melondehkan seluar dia ... jadi selamatlah aku, hehe!

kwn mangsa : owhhh!!! (>_<)

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

14 Criticism:

cindhadahniea said...

erk? hahahahaa adehhh bole plak wat lawak time2 darurat tu.. kih3

apik pehe said...

haha...pok dahi sutey...

zOeY zAu YaH said...

huk aloh..haha

EyqaLuvender said...

haha...lawak gler...
boley plak die t'pk idea tuh...

Cik Rose Cute said...

follow sini...

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Ayien Ocaca said...

hahaha...kelakar !!
tip yang menarik...
tpi kalau laki tu paki kain jugak??
sekarang ni, org balik surau pon leh jdi setan gak -__-"

yusuflaili said...

Salam;
kalau nak dikira logik memang bolek diguna pakai tip bahaya ni...tapi taklah kalau situasi sebenar.

nursyarah shazleen said...

Kakaka . . Lawak benor . . Suka2 . .

sis92 said...

wooo dont londeh2 seluar tau
jmput ke blog

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..betul juga kan..tips yg menarik.. ^_^

Yana Kama said...

hahaha~baru nak baca dengan serius tadi..

princess said...

HAHAHAHAHAHA . lawak nya . xpatut betul . tapi nice one : )

fiQ'Ra said...

haha.. klakar.. :D

I'm aLive said...

hhahahahha so funny and that's a good idea

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy