September 12, 2011

aLHaMduLiLLaH~ BaBy Boy

 alhamdulillah~ 
arini, the one n only my besfren dah selamat melahirkan baby boy

tak sabar nak gi jumpe die n baby ... arap-arap sempatlah jumpe sblm die gi b'pantang kat rumah mak mertua die laks, huhu!

ingat lagi memule kenal die ni dulu ... julai 2005 ... time beratur nak daftar masuk poli ipoh ... kitorg dpt satu kelas, tp time ni kitorg blom rapat lagi

sem 4 barulah kitorg rapat sbb dok rumah sewa yg same plus satu bilik laks tuh ... time ni barulah rase yg die ni mmg masyuk gile dgn pale aku ni hah ... so, start from tat day, we share our laugh n cry together 
[ehh~ ade cry ke? oke, abaikan.....!]

 ye! kami mmg suke b'posing sakan kat tangga dewan kuliah tuh, ahaks~

actually aku ni bkn rapat dgn die je ... family die pon aku dah anggap mcm family angkat aku ... byk kali gaq aku penah tido umah dorang ... mak die laks kemain suke masak mcm-mcm kalau aku dtg
[owh! rindu laks kat mak die, huhu.....!]

ehh! mase die kawen pon ahkak jugaq yg jadi pengapit die tau! ahaks~

time die kawen ni lah last aku jumpe die ... pastu die pregnant, langsung tak b'kesempatan nak jumpe ... n today, dah jadi mummy laks die ... owh! time flies so fast kan skang? *sobs sobs*

mudah²an Allah sentiase m'berikan kebahagiaan utk die sampailah ke akhir hayat, amin~~

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

10 Criticism:

eliyaezlinalias said...

smpai kan ucapan tahniah & selamat datang ke dunia keIBUan! (*_*)

kura said...

tahniah! nak baby boy juga. heheh

Unknown said...

tahniah2..

Sayidah Nafisah Ruslan said...

wah! tahniah.. selamt menjadi ibubapa yg baik :)

Sayidah Nafisah Ruslan said...

wah! tahniah.. selamt menjadi ibubapa yg baik :)

indonesiatooverseas said...

selamat untuk kawan Anda, menjalani hari2 indah sebagai seorang ibu.selamat untuk kawan Anda, menjalani hari2 indah sebagai seorang ibu.

olen said...

tahniahhhhhh!

Unknown said...

hehehe..gembiranya

ayuna ayuni.. said...

suka tengok orang kawen2...!!

:)

Aimifiqa said...

dpt baby? bestnye. sekejap je masa blalu kan. rase mcm smlm je depe kawen.

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy