September 30, 2011

MaSaLaH PTPTN PuLaK

haish! minggu ni mcm² tekanan pulak yg dtg kat aku ... udah le minggu ni mmg minggu yg busy n penat kemain ... rase nak demam pon ade ni ha, huhu~

  ptptn pon time² camni lah saje nak menambahkan lagi tekanan aku tu ... aku rase aku dah stat bayar balik pinjaman ptptn ni almost 1 year lebih jugaq lah ... tiap² bulan aku bayar RM50 melalui online transfer

tapi smlm bole pulak surat ptptn ni bitau yg aku kene bayar stat from tis month ... siap buat calculate bagai ... tp dlm calculate tu takde pulak deduct yg aku dah bayar selame ni ... what the @#!$%^&* ???

 
aku dah fax n email surat tanye dorang ... arap dorang reply lah ... sbb kalau tepon tanye mmg haram lah dorang tu nak angkat, huh!

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

14 Criticism:

safurara said...

yeke yein.hmmmm tu yg org tak nk tu.byr online then dorg tak deduct.then cane?kalo call mmg tak berangkat.confirm.

shaFazie said...

me to..kita pon dpt surat drp ptptn gak....poning2

Nina Hamdan said...

just nak share something... my sister after graduate, terus bayar ptptn. tapi still dia org tak potong pun pinjaman yg kita guna, they said duit yg bayar tu bayaran utk service charge.. hurm pelik kan?

nuyui a.k.a miss YUI said...

itu yg tukar ujrah..

dia ptotng skit aje..

yui pon depa tak strt lg ptong guna lhdn..

nantak depa..

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
memang selalu berlaku cam tu maklumlah jabatan kerajaan..kerja selalu lambat,belum cukup jam dah balik...

Yana Kama said...

runsing jugak kan kalo camtu..takpe,janji da folow up,harap2 okla kan

eliyaezlinalias said...

Terkena gak eh ngn ptptipooooo nehhhh
smga mslh ni cepat selesaiii

Liyana Zahim said...

Baru nak call ptptpu ni.. Dorg tak agkt.. Kuangjo! Surat pt sy baru smpai soh bayar.. Da 6 bln grad kan.. Hahaha.. Oih ai muda2 da ade utang beriban2 tau... Ai bangga nih.. Hehehehe..

zulkoa said...

cian..ptptu sungguh..

Ijah EmoTemo said...

heee... sabar ek....

fynahere said...

ada apply ujrah tak?

Anonymous said...

mmg membikin amarah...

ciNdhaDahniEa said...

adehh.. memang menaikkan kemarahan.. grrrrr

TS said...

better buat personal loan bank then byar abis kt ptptn..
sbbnye intrst bank kite nmpak and lebih teratur..

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy