September 8, 2011

BuDaK bYk CaKaP

kat entry #WW aku yg lepas ... aku letak pic budak ni ...
 
ramai pulak yg dok ingat itu pic aku mase kecik ... ade jugaq yg kate itu adek aku ... oke fine! itu sepupu aku sebenarnyer, ahaks~

dlm byk² sepupu aku ... rasenyer die ni je lah yg byk nau mulutnyer ... ckp jenis tak benti ... ade je bende nak buat kite gelak

time aku snap pic die ni ... die dok kalut nak semayang gaq ... siap suruh pakaikan telekung kat die ... telekung kemain besar, terpakse gune klip baju, harap maklum! ahaks~

 
 
 
owh! brown eyes tuh mmg keturunan family aku ... oke fine! tak tanye

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

9 Criticism:

tgsaqura said...

comelnye budak ni..rase nak tarik2 hidung yer...:)

Anonymous said...

terkejut tengok gambar....ingatkan hantu tadi...hehe...

kecil2 dah diajar solat..itu yang terbaik :)

Unknown said...

hehehe..pandai dia solat...

Nazirul Suhaimi (Razi Suhaimi) said...

skali tgk takut da.. haha.. follow awk =)

kokser kokdam said...

kecik2 da pakai konteklen

;P

teha said...

cantek nyee mate die :)

Unknown said...

: ada sepit kat telekung tue.. comel.. hehehe :)

tomatokering said...

haiyooo besar sgt telekung dak comel tuh .. hihi

Aimifiqa said...

comel..mata dia brown dan lawa

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy