September 10, 2011

aKTiViTi sBLm TiDo

taken from

day 4 : sblm tido anda buat ape?

actually aku ni bukanlah jenis yg payah nau nak tido ... kekadang baru 5 minit letak pale pon dah lebor dah d buai mimpi, ahaks!

slalunyer kan ... sblm tido aku akan gayut sakan dulu dgn inchek

 source

tp skang mcm dah kurang cket habit tuh sbbnyer aku ni jenis yg tido awal ... mamat tuh pulak manjang bz je, sentap mak tau, huhu!

lagi satu yg aku mesti buat sblm tido ... kire ni ubat tido yg plg b'kesan lah ... aku confirm akan bukak pesbuk, twitter, bbm n new apps kat bb ... walaupon dah nak muntah tgk sume tuh, tp tetap bukak gaq, ahaks~~

oke! sape baik hati mau kasi bbm pin num ... silakan erk *wink wink*

rase ni 2 je lah yg aku buat sblm tido ... setengah org suke berangan dulu sblm tido kan? tp aku tak ... sbb aku buat tuh time dlm toilet, hahaha!
larikkkk~~

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

18 Criticism:

En. Kronik said...

mari bayangkan bagaimane upanye lau berangan lam toilet..!!

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
Malas aku nak bayangkan..busuk!!!..Tapi kalau aku sebelum tidur aku mesti tonton tv dulu ,lepas tu tv tonton aku..haha!!.

Yuyu Zulaikha said...

comey nyaaaaa BB dia! jeles

Anonymous said...

siap kaler pink tuuu...

Shawn Razaleigh said...

gua pakai bb. tapi tak reti hape2 sal bb.hahah

cool tak?hahah

kura said...

untung la ada <3! hahah

aiEz said...

hoho..cumel bb tu...;)

Solihin Zubir said...

sy suka pejam mata dulu sblum tdo.. eh.. haha..

olen said...

saya suka goyang2 kaki sampai tertidur.. hhihihi

a said...

pink nye!!!! sy mmg susah nak tido..hehe

mama aini said...

cantik bb pink tu !!.he2x..mama tak suka duduk & berangan kat toilet lama2...

L said...

xper berangan nt boley la jadikan impian tu sesuatu kenyataan..

kamu berakhlak ker?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

Unknown said...

eeee..berangan dalam toilet..hahaha...

tomatokering said...

hahaha nakal jugak ek !! comelnye bb ! kite takde .. BB ado lah . hha ;p

ctk said...

bes la dpt gayut dlu sbelOm tido...hehehe...cOmey gilak bb...teringin gak nk bli :D

Liyana Zahim said...

Sy tadek bb sian kat sy~

Anonymous said...

saya jeles bila tgk bb pink tu byk2 kali..=.="

Aimifiqa said...

betul2. walaupun da bosan nak mati bila buka fb, tapi still nk tgk juga.

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy