September 20, 2011

PoTReT RaYa 2011

thn ni rase mcm agaq keji sbb aku langsung tak tayang pic raya aku kat dlm blog ni ... pastu ramai laks dok tertanye² mane pic raya aku, ahaks!

oke fine! sebenarnyer takde pic raya pon ... baju raya yg aku pakai raya 1st tuh laks menampakkan aku lebih gemok {diulangi -> LEBIH ye} ... makanyer secara automatic lah aku jadi maleh mau snap² pic *sobs sobs*

yg ade just potret kitorg 1 family ...

colorful eid tis year

aku rase kedai gambar yg kitorg pegi ni mcm dah terlebih edit pic bagi puteh lah ... sgt hampeh!

ce teka sape sulung, no.2, no.3 n bongsu dlm siblings aku ni ... oke! yg depan tuh takyah teka, itu sah² lah parent aku kan, huh!

p/s : sila jgn mention bab ketinggian ... kang aku tersentap, sekian!

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

8 Criticism:

ciNdhaDahniEa said...

ehem3... kite tawu yg mne 1 sulong... lalalalaa :p

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik gmbr ni..
Yg sulung..lelaki kot..kedua velvet..ke3 yg sblh velvet & yg berbaju merah yg bongsu.. ;)

kura said...

woo. akak tgh kembangkan hidung ye dlm gmbar tu? Eheh. hahah

Khuzrin Kamarudin said...

memang kalering ar.. hahah...

azalia hjsalleh said...

x pe raya thn dpn kalo jumpa, amik gambar byk2 k

Aimifiqa said...

waaa. tgh tggu gak gmbr famili mcm ni jugak. suke tgk gmbr mcm ni

bella luna said...

baju raye kite sama kaler,hehe

cikcahya said...

sulung sblah velvet kot. hehe :P cntik gambo raya :)

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy