September 17, 2011

PeRFeCt TWo

entry kali ni lebih indah d'bace with tis song =b


arini ... sorang lagi membe aku dah kawen, alhamdulillah~~

die ni membe aku zaman sekolah lagi ... pastu sesame masuk poli, tp lain-lain batch ... last year laks, kitorg keje kat tmpt yg same, dok satu rumah n satu bilik ... but early tis year aku dah blah dari sane

paling best ... i've seen the moment when she n her hubby meet for the 1st time ... n how they start to love each other ... yes, i can say tat they are the perfect two *wink wink*

actually membe aku ni buat nikah gantung ... majlisnyer bln nov nnt ... pic pon tak sempat mau snap byk-byk sbb aku sampai time die dah selamat d'nikahkan, huhu!

p/s : pic yg d'snap adalah pada tahap kemalasan melampau

kemalasan satu : snap pic dari tepi sajork

kemalasan dua : blur!

kemalasan tiga : main snap ikot dan

oke! ni taktau ape motip aku snap pic camni, ahaks!

hope their love lasts forever, amin~~

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

21 Criticism:

Anonymous said...

lawak kot muke aku yg last tu...

kura said...

wah. dah kawen. sonok la!

semoga berpanjangan ok :)

nordiyana said...

perfect two , bila la nak merasa pulak kan , hehe ( baru 15 thn )

:)

Gdsbnga said...

nak kaweeeennnn jugakkkk !
http://gadisbunga93.blogspot.com/2011/09/pssssssttt-orang-baru.html
:))

yayqah said...

wah! wah! congrats yeh! ^^ oh oh nice blog. suukaaaaa sangatttttttt. dont forget to visit me too kay. and if you dont mind, be my follower. you got the link yayqah.blogspot.com

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah...moga kekal bahagia selamanye..

Anonymous said...

syoknye tgk org kawen hehe

Zyla said...

happy ending .. :")

fynahere said...

padan ! sama cntik!

Unknown said...

hehehe..nampak secocok

Ku Azhar said...

waaaaaaaaaaaaa bestnye :)

Pendamba Mawar said...

spadan

Nurulbadiah Lai said...

sepadan..

urm tibe2 rasa nk kawen

chia-chia fashion. said...

cantik pelaminnya dengan rama2 pink.

jairinly said...

moga kekal ke akhir hayat...sepadan bagai pinang dibelah 2..

IFA Athirah said...

cmne depa brjumpe? ce cite2 http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

safurara said...

heheheh pas ni aku puleeeekkkk

sangpemimpi said...

saya nak kawen secepat mungkin skrng ni..tp rasa mc bnyk pulak tanggungjawab y tak lepas lagi

Aimifiqa said...

best giler kawen. tahniah kpd empunya bdan!

cikcahya said...

comel pelamin dia. kreatif. tuan punya blog bile lagi nak berlangsung. hehe :P

Muhammad Amirul said...

gambar kemalasan tiga : main snap ikot dan.

maaf kalau lengan saya mengganggu.
nantikan gambar faizal dan nisa akan menyusul di blog sy

www.amirulsafri.blogspot.com

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy