August 15, 2011

uGuTaN SeoRg MaMaT SeNGaL

last week kan ... ade lah sorang supplier ni amek nombor tepon aku dgn cara keji ... kononnyer sbb business ... tp hampeh! asyik msg aku dok ajak keluar bukak pose sesame

maleh nak panjang cite ... aku ckp aku dah ade inchek n taley keluar dgn die ... time tuh die ckp

"sorry ganggu ... i taktau u dah ade boy"

makanyer cite tuh tamat kat situ sajork lah ... tp smlm tetibe die call aku ... n suda menjadi kemestian ... aku maleh mau angkat fon (bole.....?) ... after few hours baru aku msg die tanye nape call ... n he say

"tadi i kat manjung ... ingat nak jumpe u ajak bukak pose s'same ... tp u kan bz, tak angkat fon ... now i dah otw balik ipoh"

phewww~~ kadang-kadang ade bagusnyer gaq aku tak suke angkat fon, haha!

then paling malang ... arini die tetibe msg aku

"hari rabu ni i maybe turun manjung ... hope dpt bukak pose dgn u ... u blanje k? muktamad! no reason! nnt i msg u tau ... bye2 ... salam"

i was like ... wadehel ko nak pakse-pakse aku kan? tak paham bahase ke hape mamat ni? huh~

maka aku pon reply lah dgn bersopan-santunnyer lagi

"taley! takot ade hal"

tau ape die reply?

"maybe u tak phm omputih kot! i say TAKDE ALASAN ... i tetap akan gi jumpe u"

see ... perangai mcm berus jamban kan? siap nak buat urup besar lagi ... grrrr~~ ingat aku ni bengap nau ke omputih hah? cisss! n aku reply

"TANAK!!! TALEY!!! nanti pakwe i bunuh i laks keluar dgn u"

die reply

"oke fine!"

sengal kan? konon aku takot letewww dgn ugutan celah gigi gitu? ahaks!

after aku tak reply msg die ... tetibe few hours later die msg lagi

"carikan i sumone mcm u bole?"

"takpe lah mcm susahkan tenage u je nnt ... i try the best 4 my life k"

hahaha! cukup gile tak ini budak? aku tak reply msg pon die bole nak msg bagai lagi ... haaa~ lantak ko lah di sane ... ade aku kesah? kang ade pape aku suruh jew bos aku yg contact ko sendiri

memule jumpe die ni dulu kemain innocent je muke ... nyembang pon idak dgn aku ... dtg anta business card je ... muke bole tahan nsemnyer ... smart ... tp perangai?

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

22 Criticism:

Ku Azhar said...

aiyookk!! bhya nie... :)

Kumbang Jingga said...

macam2 perangai org..takut2

Afiqa Dayana said...

huhu, klo dia msg or call lagi tak payah layan :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

ishh..apalah org mcm ni..nak paksa2 plak..X yah layan org perangai mcm ni..mcm bagus..siap minta carikan lg someone utk dia..adeii..

Hans Hanis said...

psycho je mamat tu
haahhaha

cik paja hanim said...

org mcm ni dia xkan berputus asa..better u berhati2..uhuhhu

biela bell said...

bahaya giler mamat nie..
bell pun penah kena..rimas giler..ade ke patOt kata bell hancurkan hati dia..chOyy..pastu ugut nak bunuh dirilah amende la..puihhh.

Unknown said...

erk.. gile ah mamat tu.. jgn layan..

Anonymous said...

eee menciknya lelaki camtu..x paham bahasa haha

cik aisha said...

mmg ptt sgt xdperdulikan langsung....bahaya la laki jns camni...

nik anna said...

psiko la plak..bo layann..=p
takoot plak nik klo dlm situasi ini..mnthu dia dtg bertenggek kt opis kite, semata2 tunggu nk ajak berbuka...addoii....mintak jauh~

EnciK AxixOu said...

ajak la pkwe g jmpe skli die 2...mudah n senang..

Unknown said...

ayat die tak gentleman langsung..

Shuhaida Subri said...

Betul2.. Kalau dia nak sgt jupa. Boleh.. Bwak sekali mr love. Hahahha... Baru padan muka dia..

Anonymous said...

hati2 ok

.::: Princess MOMOY :::. said...

Abaikan saja msg atau call orang yang tak dikenali
tak usah layan
u layan so begini la jadinya

Puan Kutu said...

u blanja?wat the hell..klu sy lgsung tak reply!haha bole?

laskar pelangi said...

wooo! bahaya nie..hati2 tau dear~~

miZz_nizZ said...

xyh lyn org2 cmni..buang mse!haha

Liyana Zahim said...

Dear, samela situasi kamu dgn sy.. Keep on calin textin asking for a date even he has already been informed i hve sme1.. Pahtu soh cri pompuan laen utk die.. Ape lg.. Mmg dpt maki tros ar.. Maki tahap nanges tros.. Hahah~

Mule2 mmg inesen pehtu gatal2 cam haram n till now sebok je nk kcau my life by saying da same words.. I will prove u smtg tat im much more beter than ur boyfie.. Gimme 3 years to prove.. Hey watda frenchfreis!

Then i jz replied.. Even I hve another 1 trilion to live, chosin u is defintely imposible! Ahakssss....

N now i think he's livin as a normal person.. But stil dia in touch dgn my lil sis.. Mcm haram! Eh bulan pose.. Gegegege~

cikgu said...

haisy..jgn la kuar dgn org yg camtu...bahaya...mcm2 berlaku skrg ni..main paksa2 plak..

Gadis Acoustic's said...

SAkit otak ape mamat tu?
sengal....xyh layan....

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy