August 12, 2011

PeNDeDaHaN SeBeNaR

lepas aku buat ENTRY NI ... ramai laks yg dok tanye produk ape yg aku pakai kat muke ... actually itu sume photoshop sajork

oke tipu!
si loser ni mane tau gune photoshop sampai skang, cisss~

dulu kan ... after upsr sampailah aku masuk poli ... muke aku mmg teruk gile ... time tuh Allah jew tau betape down nyer aku ... nak nak pulak bile t'jumpe org mulut longkang yg suke kutuk muke aku ... mmg sentap oke!

time ni sape suggest jew kat aku produk pape ... sume aku try ... dah mcm-mcm produk aku try sbenarnyer ... ubat kat farmasi pon aku try ... tp hampeh! still mcm tuh gaq

then finally ... after aku keje ... kire berduwet lah time ni ... aku try ...
 sendayu tinggi flawless set

alhamdulillah~~ mmg ketara sgt perubahannyer ... start from tat day, aku mmg stick dgn produk st ni jew ... tade dah nak tuka-tuka ... mekap laks aku pakai produk silkygirl sajork! tp foundation still pakai produk st lah, hehe!


amacam? berbeza tak? hehe~

pengajaran :
actually kan ... kite taley nak ikot org ... kalau org tuh kate produk sekian-sekian ni bagus ... tak semestinyer kat kulit kite bagus gaq kan? so, stick sajork lah dgn produk yg betul-betul sesuai dgn kite oke!

cerita tambahan :
inchek b'cinta dgn aku time muke aku b'problem tuh ... no demand! no complaint! he jz accept me like tat #terharu ... tp ade org tuh laks, time muke aku mcm tuh, haram nak tegor ... tp lepas muke aku dah oke cket, dan-dan mintak nak kapel ... from tat only i know the real meaning of "men sincerity"

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

24 Criticism:

honey amour said...

wow..nmpak sagat beza yunk..so cun..hahaha..btw salam perkenalan..oredy follow u ya :)

Unknown said...

nampak giler perbezaan..nice..XD

Anonymous said...

totally differ! indah :)

Far8 budak baik said...

waaaa..clean n clear dahhh..
piwit2..hahahaah =)
first time kat sini

Azam Husni said...

huhu..mak azam ade jual produk ni..mmg agak laku la..akak blh jd model promosi produk nih...hehe

Ape2 pun, juz nk share satu hadis jer.. xpe kan? hihi.. bkn nk bajet imam muda, tp ni untuk azam sndiri jugak..:D

"Allah tidak melihat rupa dan harta benda kalian, tapi Dia melihat hati dan amal kalian."(HR Muslim)

Pastikan zahir dan batin cun melecun jelita hensem.. ;D

alin said...

wahhh lain la..huhu.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sbr je la k dgn manusia sebegitu..

p/s: blogger perak juga =)

Nini Hartini said...

ermm mmg berbeza ye.. tp salah 1 sbb pun mmg kena sabar dan setia dgn 1 produk. kulit jd bertambah teruk sbb suka tukar2 produk. bagus jugak produk ST ye. x pernah cuba..

Unknown said...

boleh suggest kat adik kesayangan ku ni... :)muka dia pun byk pimpels..

Liyana Zahim said...

126 produk da cube tp muke stil tak cantik cam kamu.. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

kinn said...

wooww sangat berbeza. anda semakin chantek! ;)

Anonymous said...

btl2..kalau org pakai bgus x semestinya kita pakai pun bgus kan.dn yg plg bgus bila sidia terima sjk dolu2 sampai dh meletups nih haha..dulu awk cantik,skang bertambah cantik =D

Ain Zulaikha said...

wahhh perubahan ketara tu.. sangat cantik , :) tapi st tu mahal kan ? huhuhu

cikpia said...

ramai gak yang puji produk ST nie... tapi i stick ngan avon jer... he he.... *kes kedekut*

Si MaTa BulAT said...

dah cantik.... :)
dulu saya pon mcm tu jugak. lagi teruk kot. tapi selamba badak je haha

Shawn Razaleigh said...

terbaekkk. seb baek gua tabaligh lagi. tapayah pk jerawat

Anonymous said...

hai cik cantik hihi

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Nmpk sgt perbezaan..sgt Cantik..
Tp ST ni mahalkam.. ;)

Yaya Mohd said...

wahh shanteq la..rase mcm da tgoda utk mbeli produk yg awk pkai..tp tkot xsesuai ngn kulit pla..bkn nye mura..huuuu..but now still gune produk of aloe vera..bleh la... haha ^o^

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

wah...memang berbeza..! tapi St memang terbaik. (^_^).

Anonymous said...

awk sy pun ngah cube mcm2 ubat nak baik kn muka sy. tetibe naik byk jerawat. huhuhuhu

The day we meet said...

wah bestnya..nmpk ketaranya perubahan..skrg ni cantiknya kulit dia. =)

Shafiq Zainal said...

wah....lawa gitu....

Azura Mendezz said...

i tunjuk kt my ofizmate perubahan wajah u pas pakai produk ni..
sume nak serang sendayu tinggi dah..
i pon selama ni igt teknik mekap yg wat ur face look damn flawless..
hihihi!

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy