August 5, 2011

aKTiViTi BiLe B'SeoRaNGaN

taken from :

day 1 : benda yg anda buat mase anda sorang-sorang

kalau kat rumah ... aku ni mmg jarang sekali nak dok sorang-sorang ... tp kalau kat opiz ... mmg selalulah sbb dorang sume pegi site

aku rase lah kan ... selalunyer kalau aku dok sorang-sorang ... aku asyik on9 jew lah ... da abeh on9 kat lappy, sambung kat bb laks ... oke! itu mmg buhsan sebenarnyer, huhu~


kadang-kadang suke gaq berangan sambil tokak-tokak kuku sampai kemetot, ahaks!

n aktiviti paling afdal aku buat mase aku sorang-sorang ... tido!

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

18 Criticism:

Phat said...

tido tu yg paling best tu...hehe

http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/k-e-n-n-g-n-r-m-d-h-n-k-u.html

rara pinkmafia said...

tido mmg sejak dr azali suke.hehehe

nazirah said...

hehe same la kite huhu
tp tido tu aih mmg terbaik la ngeee

NuReLLe said...

tokak kuku tu means potong kuku ek... :)

ღ p!nk veLvet ღ said...

@NuReLLe hahaha! tokak kuku tuh geget kuku lah dear =b

Pn. Sheila said...

alamak, 1st time dgr tokak kuku.... jakunnya sy...

QueeN TerataI said...

KALO DUK SORG2 LG X BOLEH TIDO... HEHE

makdara TERdiva said...

apakata bulan ramadhan ni, sambil2 duduk2 waktu rehat sorang2 tu,baca quran on9.. :D

selamat berpuasa dari MDT & Co,

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tido oh tido

sangat best

:)

Cik Bell said...

perghhh! part tido tu la yg syiokk..hahaha
nikmat sangattt..pas2 letih sbb over sgt tido.hehe

enyheartsdiamond said...

kalau sorang2, saya update almari si pari-pari :)

zOeY zAu YaH said...

tokak kuku sama cam kedah yeaaahhhaaa haha..

Aida Omar said...

tak suka tinggal sorang2 sebab sangat bosan kan..ehehe

tomatokering :) said...

hahaha memang kalau sesorg tu la keje nye ;p

apik pehe said...

aaaaa...apik tak cukop tido lagi nih

Hans said...

tido la aktiviti paling bermanfaat
:-)

Shawn Razaleigh said...

tido nikmat dunia terbaekk

Liyana Zahim said...

Uit nk kijela kat ofis tersebot! Bak alamat bak alamat! Hahahaha~

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy