August 27, 2011

TaG RaYa

org lain sebok balik kampung dok buat persiapan raye ... aku laks still dok ngadap blog ni, siap nak buat tag bagai lagi, ahaks!

ni INCHEK FIQ yg tag aku kat pesbuk



baju raye utk thn ni bertemakan warna?
kaler pepel ... alol! abeh dah tak surprise *sobs sobs*

lokasi pertama anda kunjungi utk beraye?
rumah arwah nenek belah my dad ... 10min je pon dari umah aku

makanan kegemaran anda di pagi raye?
haruslah lemang mkn dgn rendang ayam, pergh~~
alamak, tgh pose skang!

lagu raya yg plg menyentuh hati?
yg ade duhai bonda duhai ayahanda tuh ... ape ke tajuk die ntah

berapa rumah yg anda akan kunjungi pada hari raye pertama?
dlm 2/3 rumah je kot sbb tghari tuh dah nak balik umah nenek aku belah my mom laks kat kedah

berape pasang baju raye anda ade?
2 lai je ... pepel n maroon

adakah anda seorg perantau?
mmg tak lah kan ... dah mmg aku dok dgn family, nak merantau kejadahnyer? ahaks~~

di pagi raya ... part mane plg sedih?
part salam family aku ... confirm ade drama air mate di situ oke!

menu pagi raye di rumah anda?
owh! pembetulan ... aku mmg tak raye kat umah sendiri sampailah raye ke 4/5 sbb aku balik kedah raye 1st ... makenyer tadelah juadah pagi raye kat umah aku *sobs sobs*

kampung ayah/ibu anda raya thn ni anda akan balik?
mcm aku dah bitau tadi ... opkos lah balik dua² kampung ... pagi raye belah my dad ... ptg laks belah my mom ... fair n square bukan?

********************************************************************************

oke dah! itu je solan² nyer ... aku malas nak tag sesape sbb aku tau korang dok sebok bakar lemang kan? takpon buat meriam? ke gantung langsir?

so, sesape yg still online ... bolelah buat tag ni oke!

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

2 Criticism:

En. Kronik said...

awat nampak G disitu ???

enyheartsdiamond said...

selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin ;)

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy