August 22, 2011

MoDeRN MoM

sape tgk cite fb mak jumaat lepas kat tv bape ntah? aku try search image cite tuh, tp nan hado lah pulak, cisss~

actually aku bukan nak cite pasal cite tuh sbenarnyer ... aku nak cite pasal mak aku ... ye! mak aku! oke! tak yah nak buat muke tekejot kat cnie =b


mak aku ni kan ... dulu tatau satu hape pasal internet ... die tau main game pacman n super mario jew, ahaks~


tp tuh dulu lah ... nowdays ko jgn memain ... fesbuk pon die ade ... anak-anak bertuah ni lah yg tukang ngajonyer ... kononnyer kang senang nak beli brg online, ahaks~

pastu smenjak die ade fesbuk ... aku kasi die join group I ♥ MANJUNG ... mmg pape hal yg berlaku kat cnie, die sentiase up 2 date lah kan? hehe!

pastu baru-baru ni ... die terjumpe balik kwn-kwn sekolah lame die ... mmg best lah kan ... kemain lame dah lost contact, tup-tup skang jumpe balik kat fesbuk ... siap nak reunion bagai nokkk! kelasss~~

selain fesbuk kan ... mak aku ni mang rajen bace suratkabar online ... pastu skang mak aku dah pandai cari resepi yg best-best kat internet ni pastu die try buat ... mmg dah bole ganti chef wan dah mak aku ni skang 
*wink wink*

dulu mak aku taip punye lah lambat ... skang dah laju dah ... pastu dulu kalau amek resepi tatau nak save camne ... skang dah siap ade folder sendiri kat computer oke!

mak korang laks camne? modern tak? mak-mak yg bekerja tak d'kire erk! ni utk mak-mak yg dok umah doploh pat jam jew =b

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

12 Criticism:

Luqeem™ said...

mak sekrang dh moden..hehe

smua boleh buat..

yusuflaili(Goku) said...

Salam Ramadhan;
mak aku dah pergi dah..bapak masih lagilah itupun dah tua 86 tahun.

~azillakhalison~ said...

mak saye belom ade fesbuk lg..tapi sebok mntak anak2 ajo wat fb haha...
nak cari kawan2 lame katenyer...

Unknown said...

hahaha..semstinya modern jugak...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..mak moden..
mak akak plak ada Facebook juga..tp bukan dia yg update..anak2 dia yg tlg update mak tau baca jer.. ;)

Fyza Lovato said...

tehee comel mak die :)

Jalan2 and follow :)

Nina Hamdan said...

my mum sangat moden, sampai dia stalk my fb and my siblings punya fb. arghh. stress tu. hahahha :P

Anonymous said...

mak kamu cm pengetua sek lama sy la...hehehehe

byha said...

kelass gituuu haha..

LoLiPoP BuLat said...

mak kite pon da cenggitu jgk skang nih....

~syue syada~ said...

haha.mak saye duk jeles 1 family ad fesbuk.dia je xdak. dia suh ngajor. tapi kitorg sume mls. HAAHAA

* xde fesbuk pon xpe mak.nt kang org jeles mak lg cantek *ahaks

Liyana Zahim said...

Wakakaka.. Mak kite tdk reti updet die tau add org je.. AhAKs~

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy