December 8, 2011

Pestime Pakai Tudung Express Awning

ye! arini aku adalah buang tebiat sebab pegi keje pakai tudung express awning walaupon sedar yg muka aku sgt tak sesuai pakai tudung mcm tu ... terus feeling mcm makcik² arini, damn!

ye! itu adalah aku ... sila jgn buat muke pelik!

actually arini aku adalah dlm mood yg sgt malas mau siap cantik² pegi keje ... shawl pulak takmo menjadi time aku kelam kabut tadi ... nak iron tudung bawal pulak mmg taklah kan (kata dlm mood malas kan =b) ... makanyer jumpe lah satu²nyer tudung express yg aku ade ni hah ... tapi kesah pulak aku kalau jadi makcik² utk sehari? haha~

penah jugaq try tudung syria ... pon tak berape sesuai, tapi takde lah semakcik mcm pakai tudung express awning, haha~


tapi camne pon ...

pashmina tetap menjadi pilihan

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

9 Criticism:

sarah mohamad said...

Memang u lagi cantik pakai pashmina HEHEHE :D

kura said...

tak ada la mkcik sgt woo. heheh

InaAchik said...

kite gi keje mmg bantai tudung malas jer skrg... senang nak solat. pas solat, men sarung jerk... heheee

shahrazali said...

salam.....
hi...
sy tgok muka awk sesuai jek dgn jenis2 tudung tu....

Liyana Zahim said...

Skrg sy da cam tak reti beza mne stu pashmina ngan tak pashmina.. Hahahah!

Nurul ain said...

pakai tudung ni senang. tak buang masa sgt kan.

yusuflaili(Goku) said...

apa2 jenis tudung semuanya ok..tak ada yang pelik pun...

LIP (^_^) said...

Ok je u pakai tudung tu..comey je..

Fabulous Me said...

Baru prasan betul la tudung2 ni smua bole jdi effect kat muke. Huhuhu igat asal kan warna ctk, alter sket sume jdi ok. Tp rupanya tdk. Awk tnjok gmbr2 ni mmg ketiga2 berbeza nmpk.

Thx for the info..

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy