December 11, 2011

Kisah Seorang Suami

aku baru kawin n duduk dgn bini aku b'dua ... aku ni ada tabiat suke mkn telo rebus ... taktau la nape, sedap agaknye ... sejak aku kawin tabiat tu kurang sikit sbb bini aku masak sedap² tapi dah lame jugak la aku tak pekena telo rebus ni

so, citernya bulan lepas ... balik dari keje, kete aku rosak ... aku call bini aku n cakap aku balik lambat sbb kena menapak ... sbb lapar sangat, on the way tu, aku singgah kedai mkn ... ada telo rebus! apelagi ... aku mkn nasi dgn telo rebus lah n order lagi wat ratah ... sebelum balik aku bungkus pulak, buat mkn smbil b'jalan balik ... kenyang ya hamat! maklumla balas dendam sbb lama tak mkn

buka je pintu rumah, bini aku ckp "abg, ada 'surprise'" sambil sengih², dia tutup mata aku n ikat dgn kain hitam n pimpin aku ke meja makan ... aku pun duduk, dia siap pesan jgn try² nak buka ikatan ... aku nak pegi toilet sbb perut start buat hal, tapi malas nak spoilkan 'surprise' bini ... aku pun tahan je le dulu

tetiba fon bini aku bunyi, dia angkat n gi jauh dari meja ... aku agakla, sampai ke dapor dia pegi ... peluang ni, aku pun kentut sbb dah dari tadi aku tahan ... bau bole tahan sbb mkn byk telo ... ok, lagi sekali, aku pun angkat sebelah punggung dan lepas lagi satu das! PRUTT! bau mmg tak hingat, aku pun tak tahan ... lama pulak bini aku ni, aku tak sabar nak tau surprise dia ... aku rase nak kentut lagi ... aku bangun, tonggeng dan PROTT!! ... fuhh lega. bau mcm bangkai ... dekat 2,3minit baru bau hilang

pastu bini aku datang n mintak maaf sbb lambat ... dia pun jerit 'SURPRISE!! HAPPY BIRTHDAY ABG!!' lupe pulak arini b'day aku ... dia suruh aku buka kain penutup mata, aku buka.. mulut aku terus melopong

ALAMAK!!! aku tengok merah padam muke bapak n mak mertua aku, adik² ipar aku, duduk keliling meja makan ... bos n jiran sebelah rumah aku pun ade? aku nak cover malu, aku tanya la bapak mertua aku, 'dah lama ke pak sampai?' slamber je bapak mertua aku jawab '"dah lama, sebelum kentut pertama lagi !!!"

hahaha~
(tis story is forwarded by my bbm fren)

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy