August 19, 2015

Acah-Acah Anak Kembar

Assalamualaikum readers

Masa baru² kawen dulu husband teringin nak anak kembar . Sekarang merasalah jugaq ada anak kembar walaupon hakikatnya dorang just #MySetahunSorangKids love struck


Si kecik tu , ape abang buat semua pon dia nak jugaq padehal baru genap 9 bulan je aritu , pffttt ... ! whew!


Bangun . Tido . Mandi . Semua pon nak sesame . Ehh , beyakkkk pon nak sama time jugaq sebenarnya , haha ... !


Ade anak acah² kembar ni haruslah letih kemain . Tapi percayalah , BESTTT thumbs up

Best sebab dapat tengok dorang membesar sesame . Owhhh please jangan membesar cepat sangat anak² ! Nanti mama rindu *sobs*

Thanks & Best Regards ,

9 Criticism:

Aku said...

COMEL

Sha said...

Comey...

PeRdU cINta said...

Hehehe...sesama je dia orang..

wan syamilah said...

anak yang aktif... ibu pun ceria... penyeri keluarga...walaupun penat...tapi best... kan...

salam kenal...

Unknown said...

yg besar tu muka nakal2 gitu. yg kecik plak muka baikkk je

Yanieyusuf.com said...

comel jew..seronok tgk teltah bdk2 kan..


www.yanieyusuf.com

MasturaDin said...

alahai..comeynye anak-anak Syurga ni.. :)

Sheila Arshad said...

yg tengah isap jari tu macam mintak kene gigit je tau..

Ummi Tiqah said...

comeinya kembar, akak xpernah ada anak kembar pon macam marathon 100 km. hihi. papepon, mereka anugerah Allah yang paling bermakna

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy