February 24, 2012

Eeiii Buruknyer Tangan!

tangan sape lah yg burok comot² tu kan? ehem! ehem! hihihi~~

geramnyer dgn printer kat opis aku ni hah ...
printer ni bos aku pegi pasang external ink ... ala, yg jenis ink kat luar tu ... makanyer mmg manjang buat perangai je lah printer ni sampai comot² tangan aku dah, uwaaa~~

ni pulak printer kesayangan ... tapi malangnyer hitam puteh sajork, takde kaler, huh!

nak suruh bos beli printer kaler yg baru pulak lah lepas ni, lalalala~~

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

11 Criticism:

CikFi said...

tu tandanya staf yg rajin hehehe...habes tangan comot tand awat kerja..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe..suruh je bos beli yg baru.. ngee~

noorniey Azman said...

xpe..comot sebab buat keje ^_^

combi said...

xpe..asal ad effort..haha

oranglidi said...

apesal pen kat keyboard tu? haha.
printer yg psang CIS memang slalu wt problem. ak pn slalu gak tercat tangan sbab nak isi atau betul2kan kaler tu.

Liyana Zahim said...

Comot takpe.. Rezeki yg halal.. *Tibe.. Hahahahaha!

zOeY zAu YaH said...

kalau ink kt luar mmg selalu problem tau.tensen huhu..cpt minta bos beli baru haha..

kay_are said...

ok r tu baru hitam je.. belum jadi kaler pelangi g.. hee

Azhafizah[フィザ] said...

kene ganti printer baru ni.hehe

Cik Nurul said...

memang sangat lecey kalau printer meragam tambah2 kalau masalah ink.. grrr

Cik Rose Cute said...

Tangan comot menandakan anda rajin hehehe

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy