April 15, 2016

Musim "Jerry" Berkeliaran

Assalamualaikum readers

Stressssss ... ! Stress sangat sebab lately ni banyak pulak 'JERRY' yg dok berkeliaran dlm rumah aku tau

Tahu tak sape tu 'JERRY' ? Ni hah dia ...


A.k.a nama melayunya 'CIK T' , uwaaa ~

Setiap hari ada tau . Ada yg jenis masuk dlm perangkap ok lah kan . Esoknya campaq je dia kat luar rumah , suruh kucing kejar sampai hujung simpang sana , haha..!

Masalahnya sekarang yg jenis pesen masuk dlm perangkap , pastu tup² dia dah lari . Tapi aku syak itu bukan jerry tau , itu cencorot *betul ke tak ejaannya ntah*

Scary sangat tau nowdays . Macam pass baton pon ada . Lepas sekor , sekor masuk :'(

Setakat ni takdelah lagi kes dorang gigit / kacau pape . Ke sebab musim panas ni erk ? Dorang nak tumpang berteduh je kot ? Haha ~

Thanks & Best Regards ,

9 Criticism:

Sally Samsaiman said...

okay...sama masalah kita...cencorot masuk dr lubang tandas

Chekgu Azrine said...

same case...hadoiii..stress hakak dik...

shalimar yusof said...

ahahaha..tau sgt,,,org kate masa marh xleh sebut terus...nanti dieorg mngamuk

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

hahaha hui mmg ler stress.. geli pun ada kannn..

norhidana miswan said...

lahai mmg serem lah kalau ada si jery nih...

kalu singgah lalu je takpe... tp kalu siap bt sarang kt umah kita... abis lah

kak syah said...

salam...berkunjung kesini

Haryani Mohd said...

Jerry singgah ani boleh menjerit-jerit naik atas meja huhu

Siqah Hussin said...

Ahhhh gelinyaaa! Siqah tak boleh dengan binatang tuuuuu. Huhu

adianiez AIDA said...

alamak iye ke?!!
aida memang giler geli dgn cik T tu tau.
umah aida skang alhamdulillah selamat dari dijelajah oleh cik T.
but kena hati2 jugak. mana la tau kan.
but umah mak mertua aida, ya Allah.
everywhere!!! bila kita dok ruang tamu, cik T pesta kat dapur tau.
atas piuk. atas dapur. dlm sinki.
hu hu hu stress...

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy