January 7, 2016

DILARANG Makan Kubis..!

Assalamualaikum readers

Semalam aku MC
Sakit kepala , sakit badan sampai tak bole bangun *sobs*

Semuanya sebab kubis je ...


Ye , nampak macam lawak kan ? Tapi ini SERIOUS tau .. !

Actually lepas beranak Rania dulu , aku memang dah tak bole makan kubis lagidah . Kalau tak , itulah sayur favorite aku tau :)

Sebabnya ? Berangin bagai nak gila . Memang badan aku tak tahan lagidah *sobs*

Kononnya letak halia banyak² , makan habatussauda , makan jamu , ok la kan . Rupanya nan-hado .. ! Memang mendapat jugaqlah semalam

Makanya , lepas ni memang kene banned je lah sayur kubis tu :'(

Thanks & Best Regards ,

4 Criticism:

Puan Eka said...

Hai yien. Kubis ni mmg x elok lg2 kite slps bersalin. Kubis ni sejuk n berangin. Ni pon fav kita dolu. Skang tak mkn dah lg2 bby masih mnyusu badan. Bole jd milk killer juge

PeRdU cINta said...

PC ada dengar bidan kata sayur kobis tu sejuk..kalau ada lelah pun tak boleh makan juga...

Unknown said...

Saya setakat ni ok la sayur2 sejuk ni..kangkung pun tak boleh makan la ye??sebab tu masa pantang bersalin dulu kena jaga betul2..

Unknown said...

Salam. Kobis ni fav saya. Tp tulah prnh dgr org ckp xleh mkn bnyk sgt.

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy