May 11, 2015

Ironman a.k.a MEMEN

Assalamualaikum readers

Makin besar anak² , makin MOMSTER jadinya aku , hikhik ~


Nowdays si adik dah pandai nak berebut mainan dgn abgnya . Apa abg pegang semua pon dia nak . Masalahnya dia tu kalau pegang barang semua pon ke mulut tau , pffttt ~

Nazeef ada patung ironman or bak kata dia 'memen'



Sayang kemain dekat 'memen' dia sebab kat dada 'memen' tu ada lampu . Anak aku ni tarikan utama dia adalah lampu . Biar takde bunyi pon takpe asalkan ada lampu , hehe !

Selalulah jugaq dok usung sana sini . Kadang tu siap kasi adik dia main sekali . Masalahnya si adik ni time abg dia tak kasi pon dia sibuk nak merampas jugaq , pffttt ~

Semalam dalam kereta tercetuslah berebutan 'memen' antara #MySetahunSorangKids ni

Disebabkan si adik ada kuasa genggaman yg kuat , makanya terus terpatah tangan 'memen' tu . Nazeef muka pasrah je sambil hadap tangan yg dah patah tu , kahkah ~

Naseb baik jugaqlah ayahnya buat macam mana ntah bole sambung balik tangan 'memen' tu

Pagi ni bila adiknya nak pegang 'memen' tu lagi , Nazeef cecepat ambik balik n jerit ...

"adek NOOO !!! tatah"

Hahaha ! Tau ko takut ye 'memen' patah adik buat

Thanks & Best Regards ,

8 Criticism:

lia ummiirfan said...

samalah anak-anak saya pun... yang si adik baru umur setahun 9 bulan dah pandai berebut toys dengan abangnya.. apa abang dia buat semua dia nak ikut.. hihi..

Dunia Zumal said...

Nasib tangan memen boleh sambung balik yer...

mrs kayrul said...

comel je dua beradik berebut mainan..klu anak2 lelaki macam tue la

Aryn Fadz Lee said...

Comelnya dia panggil memen tu :)

Eka Tikah said...

alo comelnye memen. hehe

Falsya said...

memen..chumel jer...hehe

zuhdi sanusi said...

haha., memen..,

::EIDA:: said...

omeynya panggil memen! hihihii

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy