May 29, 2015

Janda Terdesak Untuk Disewa

Assalamualaikum readers

Semalam kakak ipar aku whatsapp ...


Dia cakap ada org letak kat tempat mak mertua aku meniaga makan

Mak mertua aku pulak haruslah terasa sangat² sebab dia pon berstatus "J" jugaq . Macam dah takda tempat lain pulak nak letak benda tu kan ? Pffttt ~

Abg ipar aku try call nombor tu . Pompuan berstatus "J" yg angkat . Kes khianat la ni takpon ada org nak kenakan dia sebab dia memang taktau apa²

Dia cakap patut la lately ni 3/4 org dok call nombor dia nak berkenalan . Kecian jugaq

Thanks & Best Regards ,

7 Criticism:

mOoN IzzaN said...

homai.. kesiannya dia.. knp bt mcm tu... huhu.. x baik tau..

Tomodachi said...

ish, jahatnya..

Haryani Mohd said...

Kesian kat wanita tu. Bila tiada rasa hormat menghormati

Nur Khairiah Irwanie said...

macam2.. kesian kt org tu..

ahkak gojes said...

alahai...kesian la org teraniaya...kejinya yg buat iklan cam tu

::EIDA:: said...

ishkk ada orang dajal ler ni. tak baik betul laaaaa

Ms Qiya Saad said...

Mcm2 la skg ni..

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy