February 28, 2014

Difflam For Sore Throats

Assalamualaikum readers  

Sihat semua ? Weols sekeluarga tak berapa sihat ni ='(

Lately ni panas sesangat kan . Aku yg duduk kawasan tepi laut ni lagilah terasa panasnyer , pffttt ~


Musim macam ni memang demam , selsema , sore throats semua nak amek kesempatan datang menyinggah , haish !

Aku ni pon tengah sakit tekak terlampau ni sampai tak bole tido lena malam tadi , huhu ~

Balik keje kang aku nak pegi cari ubat yg selalu aku guna kalau sakit tekak . Alhamdulillah dengan izin Allah , selalunya ubat ni berkesan

DIFFLAM


Ubat ni jenis hisap . Setiap 3 jam sekali amek 1 biji . Lepas makan ubat ni , korang akan terasa kebas² sikit area lidah . Tapi yg bestnyer , tekak rase selesa je , takde dah macam gatal²

Warna merah ni untuk sakit tekak . Kalau purple untuk batuk . Tapi yg batuk tu aku tak pernah try lagi

Mudah²an malam ni bolelah aku tido lena , amin ~

~~ thanks for reading \(^_^)/

3 Criticism:

Chekgu Azrine said...

Oo...bru tau..tq for sharing

Gee Lion said...

Semoga cik Pink cepat sembuh.. Aaminn.. (:

Unknown said...

thanks for sharing.. nanti kita share kat adik2 :)

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy