October 7, 2013

Birthday Gift Yg Sebulan Awal

Assalamualaikum...

Ehem² ... Tajuk entry pon dah boleh mengundang senyuman panjang lebar kat muka aku ni ha \(^_^)/

Ceritanyer semalam lah ... Inchek  ajak pegi aeon manjung, jenjalan ... Rupenyer nak pegi belikan b'day gift utk aku ... Padehal b'day aku bulan depan ... Kemain awal giftnyer tau, hikhik!


Memandangkan tengah SALE ... Makanyer dapatlah 2 beg sekaligus ... Diulangi, DAPAT ye! Aku tak mintak pon, lalalala~ *mata ke atas, tangan d bahu*

1 utk pakai lasak, 1 lagi utk pakai official katenyer ... Iols ikot saje ... Bak kata org ...
"kecik tapak tangan, nyiru kutadahkan"
hahaha!

TQ kesayangan 

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

10 Criticism:

Affy Afiqah said...

wahhh, happy birthday (in advanve) to you :)

ct aman said...

wa...advance hadiah..;)
sronoknye....^___^

Cik Mun said...

wahhh..seronokla dia ye..hehehe..

Hafiza AizZawa said...

bestnye.. dpt 2 sekali...

Putri said...

bestnya dapat hadiah double

Jenny Lilly said...

Best nye..
Happy birthday in advance Pink Velvet, panjang umur, murah rezeki..
=)

Santan Manis said...

pergh!! best gile hadiah! :D lama tak singgah sini melawat shbt, apa khabar ? :D

Hanis Nizam said...

bestnya, yg tak bestnya bila kita sendiri kena mintak kan. rasa sobs sangat!

izan mama mia said...

wah best nyer dapat handbag baruuuuuu

JunAina said...

Wahhh bestnya dapat hadiah duluan ye...

Kat Manjung ada AEON eh...? Cam ner akak tak perasan sebelum ni...hehhee...

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy