February 27, 2017

Fesyen Rambut Terbaru Nazeef Muslim

Assalamualaikum readers

Rambut anak teruna aku sorang tu memang ayahnya je dok potong sendiri kat rumah semenjak dia lahir sampailah dia dah 4 tahun sekarang , hehe..!

Makanya semalam , memandangkan rambut Nazeef pon dah panjang , ayahnya pon ajaklah potong rambut


Rambut jenis halus , tapi cepat nau panjangnya

Time ayahnya dok potong rambut Nazeef *potong guna mesin yg mcm kat kedai tu* , aku pulak sibuk uruskan Rania yg dan² tu jugaqlah nak poopoo lah , nak mandi lah

Settle je uruskan Rania , tengok² rambut Nazeef pon dah settle ayahnya kerjakan




Aku taktau nak nangis ke nak happy tengok rambut dia gitu , huhu..!

Katanya stylo , tapi aku pulak yg terasa pelik tengok fesyen rambut gitu :P

Nazeef memang dah abeh hati ayah n adiknya cakap "hensem la abg ni" . Siap tak sabar nak pegi taska pagi ni sebab nak tunjuk rambut baru dia kat cikgu n kawan² , haha~

Thanks & Best Regards ,

2 Criticism:

norhidana said...

takpe nnti dh panjang semula jgn potong gitu hehehe...
mcm tak sesuai lak ... gaya lama tu dh ckup ensem

I am LZ said...

Amboi hensem abang dengan cutting rambut baru ala footballer..

Anak saya pula suka sangat menggayakan rambut baru depan..😁

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy