February 2, 2017

Sangat Puas Hati Dgn Service GDex

Assalamualaikum readers

Dalam banyak² courier service , aku paling suka service drpd GDex . Memang tak pernah mengecewakan setakat ni

Selalunya kalau order / hantar barang pakai GDex kat area semenanjung , memang hari ni pos tak kiralah pagi or petang , esoknya InsyaAllah mesti dah safely arrived tau :)

Petang isnin lepas aku order barang drpd Lazada , hehehe..!

Esoknya tu terus dapat email bagitau yg barang aku tu dah di pos out . Malangnya di pos drpd Tawau , huhu..!

1st time ni berurusan dgn kawasan luar semenanjung . So aku syak mesti lagi 4-5 hari pulaklah baru barang aku tu sampai kan ? Rupa²nya ...

Cepat gila ok..! Sehari je dah bole sampai . Kagum betul aku A pair of hands clapping. A pair of hands clapping. A pair of hands clapping.

Barang yg di order tu adalah ...


Dah lama mengidam bag ni sebenarnya , hehe..! Bole buat sling / tote / backpack :)


Nampak macam kecik kan ? Tapi puas hati sangat sebab bole sumbat semua benda even my ipad mini . Siap ade balance space lagi tau :)


Pinjam gambar drpd Lazada je lah sebab owner tak sempat nak mengayakan lagi :P

Thanks & Best Regards ,

2 Criticism:

Azwar Syuhada said...

Gdex tempat Azwar K.O pula servicenya, sampai seminggu lebih dia peram barang kita. Sabar jerlah. Lawanya beg akak!

Jepun Mari said...

mmg trend beg anello skrg, sy pun terjebak ngeh2

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy