March 6, 2017

Dugaan 3rd Pregnancy

Assalamualaikum readers

Hello March..!

Baru berkesempatan nak hello² kat March sbb starting March haritu tak berapa nak good utk aku *sobs*


Tepat² 1 March haritu around pukul 1pm , aku pergi toilet kat office , sekali nampak ade bleeding pulak . Punyalah nervous sebab seminggu sebelum tu pon aku pernah jadi macam tu jugaq , tapi takdelah banyak macam kali ni :'(

Terus shoot pergi klinik swasta yg dekat dgn office aku . Bila doc scan , dia cakap jantung baby ok Alhamdulillah , tapi uri pulak kat bawah . Sama kes macam masa pregnant Rania dulu [LINK

Esoknya tu pulak kebetulan memang aku ade checkup dgn KK . So aku ceritalah semua kat dorang . Time tu baby pulak breech , Allahuakbar ~~

Since sekarang baru 22W , so aku berdoa sangat² yg mudah²an nanti kedudukan baby n uri duduk kedudukan normal balik , InsyaAllah ~

Since aku dah 2 kali bleeding time pregnant ni , so drpd sticker putih putih bersih tu terus bertukar jadi sticker merah *pregnancy berisiko* . Makanya lepas ni setiap kali checkup memang kene nurse yg baju biru tu je cek , tak bole yg baju putih tu dah *sobs*

Nurse dah bagitau siap² , andainya uri masih kat bawah sampai 30W nanti , aku kene admit ward terus n 36W nanti terus dah kene bersalin . Mintak dijauhkanlah macam tu , huhu..! Korang doa²kan aku jugaq tau :')

Harini aku dah start keje balik lepas 3 hari MC . Mintak² semuanya ok n dipermudahkan , Amin ~

Thanks & Best Regards ,

5 Criticism:

Aryan azra said...

semoga Allah permudahkan segalan urusan

Sheila Adziz said...

sis... cuba amalkan setiap malam buat tahajud, sunat taubat dan hajat. Semakin dekat due date dan dugaan ni kena banyak kejar puji Allah dan mohon ampun kepadaNya... InsyaaAllah Allah Ya Barri' yang Maha Menyusun akan susun semula kedudukan baby sis dan uri di kedudukan asal...

adianiez AIDA said...

aida doa kan yien sihat.
baby pun molek molek je.
in shaa Allah.
releks...
jgn stress...

mister zarif said...

huuu.. xdapat bayangkan dugaan seorang wanita masa pregnant.
Sila berhati-hati pada setiap langkah ya. semoga dipermudahkan oleh Allah s.w.t. Aminn

adianiez AIDA said...

sekarang camne yien?
ok tak keadaan baby?
harap da ok la :)
amin...

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy