April 28, 2010

paDaN mUkE

pe0ple always said tat we shud watch 0Ut 0f wat we r saying...every single w0rds y kua dari mul0t kite ni ibarat d0a
praying
merUjUk kpd entry akU y ℓєραѕ, tis is actUally wat happen t0 me tis m0rning...
{c0nversati0n between me n my m0m}


'smlm Ur father ask me bila hampa dUa 0wg ni na kawen laks ??? 0wg len sUma da start kawen'
'Uiks ??? awat laks ttiba tanya s0lan camni ???'
'saja la tanya...tapi i've said t0 him, tahUn ni jgn tanya depa ag sal amer p0n bl0m kerja permanent ag...tahUn depan ka 0ke la k0wt'
'hah ??? biaq btUi ??? abg dia p0n ta jalan ag'
'daq la, la0 depa lambat ag, mak amer ta kesah kan hampa jalan dUlU ???'
'0ke la...na p kerja da ni'{larikkk, hahaha~}

waaa~ seyez akU bl0m b'sdia Utk sUme ni ag, hUhU~
yes, i admit...slame ni mang akU sUke tanye en.b0ifen "bile na kawen", bUt it d0esnt make any sense p0n...t0day bile my dad y tanye {la0 my m0m y tanye akU ta ris0 sgt}, akU jadi mengeletar laks, ttibe sedar sal 'tanggungjwb nnt'...scary 0ke ???{masak p0n akU ta lepas ag, ahaks~~}

ni r padahnyer men² sgt time april f00l aritU, kan da jadi kenyataan, waaaa~
*pic y d'curi drpd st0ck en.g00gle

4 Criticism:

Boy said...

sila tetapkan tarikh... hehehe

y i e n said...

waaa~ jgn ckp camtU...sgt scary 0ke *s0b s0b*

Anonymous said...

Klu ckp psl kawin besenyer kte yg pling gatal tp klu suh kawin k0mpem meraung xnk...haha~~

y i e n said...

ha'ah kan...nape erk ??? pelik bt0i, hUhU~

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy