April 21, 2010

B'KaCa MaTa g 0piZ

waaa~ arini akU t'paksa b'kaca mata laks g 0piz {bUkan kaca mata itam tUh 0ke ???}


tata0 nape t'tibe jew mata belah kiri akU wat hal laks arini...mangkit² tid0w jew da rase cam letih sgt² mata akU ni...pastU time akU da pakai lense, rase cam kabUr giler²...even when akU da cUci spl0h kali lense akU p0n, still same...so0 akU decide, g 0piz pakai spec jew r arini, hUhU~ (@__@)


b4 tis mang akU pakai spec jew g mane²...bUt since last 9 m0nths, akU pakai lense jew, ta layan da spec² ni, i2 y akU rase sgt weird arini bile kene pakai spec lik, haha~


ni r mUke akU arini...

n k0men² y sgt hampagas drpd 0pizmate akU ialah...

"fuiy0o~ da pakai spec"
"da mcm d0c laks bile k0 pakai spec"
"amb0i~ balik dari c0ti lame ni, da pakai spec laks ye ???"

hUh ??? apakah ???

h0pe s0k mate akU da 0ke...tanak pakai spec dah !!! ta selesa {y plg penting...la0 pakai spec, tUdUng payah na bentUk...sik kene maki hamUn jew tUdUng akU, ahaks~~}

0 Criticism:

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy