October 29, 2015

Tablet FREE Daripada TM

Assalamualaikum readers

Rentetan post "Layan Streamyx Dengan Tablet Percuma" [LINK]

Alhamdulillah , permohonan aku diluluskan untuk pakej tu n seminggu lepas tu abam² TM pon mai pasang streamyx kat rumah dancing


Tapi tablet FREE tu tak dapat on the spot tau . Lepas sebulan camtu baru dapat

Memandangkan aku pon dah sebulan guna pakej tu , makanya sampailah tablet aku ...


SERA S828 7"
- Wifi + Cellular Android Tablet 
- Intel® SOFAR 3G (dual-core)
- RAM DDR3L 1GB
- One MicroSD card slot supports up to 32GB
- Flash Memory EMMC 8GB

- Camera 2.0mp Back & 0.3mp Rear
- Dual Sim
- Android 4.4.4

Malangnya tak guna pon tablet ni . Dok tersimpan elok je lagi dalam kotak sebab aku kan dah ada gadget kesayangan [LINK] , hikhik ... !

Sape nak ??? Nak letgo murah² tongue

Thanks & Best Regards ,

4 Criticism:

Diya Hanun said...

Wah bestnya dapat tablet free..hehe

Cik Nor said...

bestnya dapt tab free

Anonymous said...

mcm tak best la tablet ni... aku pon dapat...

Anonymous said...

cara hard reset tab ne mcm ya?

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy