September 9, 2015

Supplement Wajib

Assalamualaikum readers

Korang ade makan supplement tak ?

Aku memang amalkan supplement , tapi bukan supplement yg utk cantik semata tu . Supplement utk support my breastfeeding journey =)

1. SUSU KAMBING

Lazz Susu Kambing

Sebelum ni amalkan susu kambing jenama Hi-Goat , tapi lepas peristiwa haritu [refer entry SINI] , terus bertukar ke jenama LAZZ Susu Kambing - Asli . Alhamdulillah serasi =)

2. HABATUSSAUDA

Serbuk, Habatussauda, Original

Bukan kapsul , bukan minyak . Ni Biji Habatussauda Asli . Amalkan setengah sudu kecik je sehari sebab panas kan . Kesannya , susu kemain meriah n pekat , Alhamdulillah ~

3. ALFALFA SHAKLEE



Yg ni memang dah amalkan bertahun dah sebab ada macam² khasiat =)

4. VITAMIN B COMPLEX

B for BEAUTIFUL kata KAWAN AKU , hikhik ... ! Bole menangani stress jugaq ni =)

Setakat ni semua tu lah supplement WAJIB aku . Owhh , ade jugaq amalkan handmade jamu drpd mertua *lupe amek gambar* . Tapi tak makan everyday pon jamu tu , panas !

And utk kembali macam anak dara *hikhik* , aku amalkan JAMU KETAT NADIA . Memang highly recommended tau . Okbai ! *sambil tutup muka*

Thanks & Best Regards ,

7 Criticism:

Normi Nieza said...

good sharing

PeRdU cINta said...

alhamdulillah anak anak boleh bf lama sikit..

Nor Eliyana said...

Amalkan shaklee jugak, especially alfalfa tu :)

Selain tu banyak ambik kurma. Salah satu milkbooster sy jugak.

Zinnia Z A Shaklee said...

Alfafa Shaklee memang bagus. 1001 khasiat . orang perempuan mmg bagus kalau amalkan . . . <3

Eka Tikah said...

buat masa ni kite belum makan ape2 supplement. ibu byk kali pesan suruh makan. tapi diri ni liat sngttt nak makan ubat ke ape ke :P

Jari Manis said...

di rumah ada sebotol habbatus sauda tu

Aniey Yusoff said...

Alhamdulillah semua tu bagus...good luck utk breastfeeding!

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy