June 23, 2015

5 Makanan Kekalkan Tenaga Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum readers

Kurma, Oat, Madu, Susu, Sihat, Makanan, Bulan, Puasa

Terbukti !

Aku amalkan bersahur dgn oat n jus susu kurma tu . Memang kekal bertenaga sampai ke maghrib . Pon sangat sesuai utk mommies yg fully bf macam aku ni :)

Salah satu sebab lain ...
Mudah²an cepatlah angka KG aku ni menurun , hikhik ~

Thanks & Best Regards ,

6 Criticism:

Lynn Hamzah said...

nanti nak try la jus susu kurma tu...

Haryani Mohd said...

Makan kurma waktu sahur & selepas berbuka memang sangat membantu untuk diri bertenaga semasa ramadhan :)

Eka Tikah said...

jus susu kurma? alamak, tak suke kurma. hehe ><

merahitujambu said...

td pam susu dpt byk gak sebab minum tamar coco+esp+susu segar+ oat..biasa dpt 4 oz td dpt 6.5 oz alhamdulilah

sue sue said...

resepi saya...ESP+FRESH MILK+Badam..blend buat sahur...perut maintain kenyang smpai ke petang..alhadmulillah dah seminggu berpuasa turun 1 kg..yehuuuuuuu...target turun 5kg! hihihi...


singgah blogwalking! salam ramadhan :)

fisya said...

setuju sangat kurma dan oat mampu buat kta rsa kenyang sampai waktu berbuka...

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy