July 4, 2013

Wak Mana Pulak Ni?

Huarghhh~~ 
Sooo sleepy arini yawn

Sebabnya? 
Malam tadi si hero kecik aku ni kemainlah dia punya meragam tau *sobs sobs*


Ok! Bukan nak cite pasal dia sebenarnya ... Tapi pasal ayahnyer, hikhik~

So ... Dalam si kecik tu dok meragam malam tadi ... Aku pon mengadulah kat my hubby ...

Aku : B! B! *sambil gerak dia*
Hubby : Hah?
Aku : Nazeef ni ha ... Ayang dah buang semua hingus dia tadi ... Dah nampak dia selesa cket ... Ni sekarang dah ade balik hingusnya ... Ayang pelik la!
Hubby : Takpela ... Esok kite tanya

*dalam hati : nak tanya uncle aku yg doktor tu ke*

Aku : Tanya sape?
Hubby : Wak
Aku : Wak? Wak Mane?

*dalam hati : wak ni someone yg bole berubat ke*

Hubby : Wak pejabat penghulu
Aku : Nape pulak?

*dalam hati : dia ni mengigau kot*

Hubby : Dia pon ade problem

*dalam hati : sahhh! memang mengigau*

Aku : B ni dah kenape? Orang cakap pasal nazeef ... Bukan pasal keje B ... Tak pasal² pejabat penghulu pulak dah ... Hahaha!

Lepas aku gelak besar ... Terus dia pon senyap gitu je, hahaha!

Tak abeh² lah dengan perangai mengigau dia tu tau =P

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

17 Criticism:

Nory Zoulkefle said...

comeyynya baju dia....

Nastyna said...

Hahahhaa kesian Wak... disebut2 dalam mimpinya.

Btw handsome sangat ni ur hero.

Mila Ahmad said...

mila baca pun mila tergelakkkk...teruk sgt dah ni.

Unknown said...

haha, itula. orang yg tengah bermimpi, jangan dikejutkan. kan dah mamau entah apa2 :P

Unknown said...

comeyy la :)
jmpot snggah entry baru :)
http://ashirashida.blogspot.com/2013/07/bisnes-kecil-kecilan-bermula.html

saliana said...

hahaha,,anak selsema bapak ngigau,,haha,,lawak lah,,tersedak wak tengah malam,,kihkih

Unknown said...

istirehat tu....

anumuchan said...

haha kelakar. siap masuk penghulu hehe

Cik Nor said...

la blh plk mcm tu..haha

Teena Tna said...

Haha, mengigau rupanya..
Seronok tgok dia tidur lena.

Bunda_nora said...

haha mengigau rupenyer...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

Cikrosecute said...

kelakarlah....mengigau rupanya...

Aine Ainun said...

hahaaa...mengigau...=)

baby kemain hensem comey tu nk p mana?? =)

Mia Liana said...

ngigau... ala siannya..

obat kanker payudara said...

makasih banyak infonya

Unknown said...

kikikiki,,ngigau rhupanya,,,penat sgt agaknya

cik.einaaa said...

hahahaha! ;)

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy