February 20, 2017

Deeja Cosmetic | Merawat Masalah Kulit Seawal 5 Hari

Assalamualaikum readers

Terpengaruh dengan iklan Deeja Cosmetic masa drama 7 Hari Mencintaiku hari tu , makanya marilah kita cuba jugaq set Deeja Cosmetic ni , hehe..!


Yg menariknya pasal set Deeja Cosmetic ni sebab ianya terdiri daripada 5 set penjagaan dalam 1 harga je tau (RM85 WM | RM90 EM) . Memang WOW sangat :)


1. Sabun Pembersih Muka

Diperbuat drpd air mawar , susu n beras

Sabun ni memang super best utk org yg malas cuci mekap macam aku , hikhik..! Sebab ape ? Sebab ianya macam clorox tau , habis semua daki² kat muka ni ia cuci , fresh je :)
*hambek kau , clorox terus aku bedal utk dijadikan contoh , haha..!*

2. Toner Nano

Diperbuat drpd aloe vera n air mawar

Toner ni dipakai selepas cuci muka , sebelum pakai krim siang / malam . Memang terasa lembap n fresh je muka lepas pakai toner ni tau . Dah la wangi :)

3. Krim Siang

Diperbuat drpd minyak biji anggur n serbuk mutiara

Krim siang ni lagiiiii best sebab calitnya sikit je , tapi hasilnya dah macam pakai foundation versi nipis je . Tak perlu dah nak tepek compact powder . Yg penting ianya tak melekit / berminyak plus dapat melindungi kulit drpd sinaran UV tau

4. Krim Malam

Diperbuat drpd minyak jojoba n kunyit

Krim malam ni bertindak time kita tido utk merawat kulit . Sapu nipis² je . So , jangan culas nak pakai krim malam ye , kata nak cantik kannnn *pesan kat diri sendiri*

5. Krim Nano


Krim nano ni memula aku pakai dulu sambil gelak besar sebab aku pergi tepek tebal² , sudahnya memang kuning gila muka aku , kahkah..! Sebenarnya tepek nipis² je pon dah cukup . Nama pon krim kunyit kan , haruslah kuning muka , tp idaklah permanent pon , so no worries ye , hehe..! Krim nano ni pakai lepas pakai krim malam tadi


Ini antara kehebatan yg akan diperolehi dalam masa 1-2 minggu je if consume betul² set Deeja Cosmetic ni . N yg paling penting , kesemua 5 item set Deeja Cosmetic ni LULUS KKM tau (boleh refer gambar utk nombor siri KKM tersebut)


Amacam ? Ayu tak ahkak lepas consume Deeja Cosmetic ni ? Bak kata trademark Deeja Cosmetic "Keayuan Semula Jadi" , kahkah..! *matilah kena kecam lepas ni*

Kalau korang berminat nak dapatkan set Deeja Cosmetic ni boleh lelaju contact +60196945950

Or kalau korang nak usha² dulu segala testimoni / info lanjut berkenaan Deeja Cosmetic ni , korang boleh search :

FB : Deeja Cosmetic HQ
IG : deeja_cosmetic_hq

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

GARA² MINYAK PANAS KULIT WANITA INI LEBIH CANTIK DARI SEBELUMNYA

Apa yang korang akan lakukan sebaik terkena minyak panas? Bukan sedikit ye tapi sebahagian dari kulit muka korang. Inilah mimpi ngeri yang berlaku kepada wanita ini.


Kulit wajah adalah aset besar terutama bagi wanita. Sakit, sedih dan risau semua ada bila berlaku kejadian sebegini. Sebaik terkena minyak panas wanita ini mendapatkan rawatan dari hospital. Tapi kerana bahagian yang terkena itu agak banyak dan sudah tentu masa yg diperlukan untuk sembuh lebih lama. 

Pada awalnya wanita ini memilih gel aloe vera untuk merawat luka dan pada masa yang sama dia berharap gel ini dapat membantu  menghilangkan parut pada wajahnya.

"Saya kena mnyak panas tu ada dalam sebulan mcm tu la lepas tu saya dah tak pakai apa² skincare cuma sapu gel alovera je. Gel alovera tu cuma untuk baik luka² tu je nak hilangkan parut tu memang susah dan ambik masa lama jgk la.

"Tapi dalam sebulan tu muka dah jadi berminyak, tak bermaya, jerawat pn mula la tumbuh tapi parut tak hilang² juga...saya jadi down sangat² dengan masalah muka sy bila setiap kali tengok cermin, nak keluar rumah pn malu...kalau nk keluar rumah kena make up tebal², tapi make up mana boleh tahan lama...lama sikit je dh merekah.",luah Nurul dalam perkongsiannya kepada kami.

Dek kerana tak tahan dengan masalah kulit yang semakin menjadi jadi, dia mula mencari ikhtiar lain. Dengan lambakan pelbagai produk di pasaran Nurul lebih berhati hati dalam produk yang terbaik dan bermutu. Apa yang penting produk tu selamat, mendapat pengiktirafan dari KKM dan mampu menghilangkan parut besar pada wajahnya.

"Saya cuba tengok²  produk skincare di facebook. Mulanya saya nak try set skincare lain, tapi tak tahu mcm mana saya boleh tertarik nak mencuba produk deeja cosmetic ni lepas tengok testimoni² yang cukup banyak dari pengguna. Saya nak tahu kesannya berbaloi tak dgn masalah parut saya yang teruk ni. Tak sangka akhirnya mmg produk ni terbukti berkesan. Banyak parut saya dah hilang hanya sebulan pemakaian dengan sangat² konsisten. Alhamdulillah husband dan family saya pun berpuas hati dengan perubahan ni.


"Masa mula² nak cuba skincare saya paling takut ada pengelupasan. Tapi inilah yang buat saya sangat² puas hati dengan deeja cosmetic bila parut kat muka saya dirawat tanpa apa² pengelupasan dan tak ada pedih².

"Saya mula menggunakan Set Deeja Cosmetic 5in1 dan diamond foundation dan alhamdulillah sebulan lebih bersama Deeja Cosmetic kulit saya dah bertambah baik. Jerawat pun dah kurang kulit lebih halus dan lembut dari dulu", tambah Nurul.


Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk ini boleh hubungi talian di bawah atau layari facebook mereka untuk lebih banyak testimoni.

Facebook:

Talian untuk dihubungi:
0196495950
0192495950
0192785950
0176535950
0199459362
0192526838

"Nak Cantik Gebu ??? Haruslah Deeja Cosmetic"

Thanks & Best Regards ,

4 Criticism:

Illya LeYa said...

wow!!! boleh try ni

norhidana said...

cun model....

I am LZ said...

Cantikkkk Yiena..

Cik Ain said...

bw :)


Jemput join http://cikcandysour.blogspot.my/2017/02/giveaway-topup-percuma-by-cik-candy.html

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy