November 6, 2015

Abang Lori Char Kuey Teow

Assalamualaikum readers

Aku bukanlah peminat kuey teow . Tapi kalau sebut char kuey teow memang aku on je sebab ade udang kegemaran iols tu , haha ... !

Malangnya kat Manjung ni kemain payah nak dapat char kuey teow yg betul² sedap kat tekak aku ni tau

1 hari tu kat group FB Manjung Halal Foods (Jalan-Jalan Cari Makan) dok kecoh cakap "Abang Lori Char Kuey Teow" sedap

Nape namanya ABANG LORI ? Sebab yg masak ni abang² n masaknya kat atas lori :p


Unik kan ? Unik lah kalau kat Manjung ni sebab dorang je yg buat style camni , hikhik ... !

Ade masuk paper kosmo jugaq tau abang lori ni


Persoalannya , sedap ke tidakkkk ?


Gile tak sedap kalau dah mencanak camni udang²nya ? Hahaha ~

Memang the best , seriously !

Lat / Long Location : 4.204425,100.67344 (Dibuka setiap hari , 6pm - 12am)

Wahai abang² lori , saya bole claim royalti daq dok promote kemain gini ? Hikhik ... ! Okbai ~

*all pictures are not originally by me , credit to Char Kuey Teow Abang Lori Page*

Thanks & Best Regards ,

2 Criticism:

Hajar Shikin said...

saya tak berapa minat kuey teow, tapi terliur kat udang tu..hahaha

ewanthology said...

besar besar udangnya... nampak menyelerakan... tapi jauh bebenor, nun kat manjung tuuuu.., huhu

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy