October 21, 2014

Alhamdulillah~ Finally It's 36W

Assalamualaikum readers  

Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah! Finally it's 36 weeks . Rase macam dah tak jauh je perjalanan nak jumpa my 2nd baby ni , InsyaAllah ~


So far aku memang dah tak sabar nak beranak walaupon nervous tu WAJIB . Badan dah letih sangat nowdays . Still pegi kerja n setiap kali nak naik tangga office rase macam nak nangis , haha ! But , anggap je lah itu satu excercise kannn =P

Persiapan bersalin so far semua dah ready . Kali ni aku plan nak pantang kat rumah sendiri je . Lagipon rumah mak aku pon dekat je dengan rumah kitorg . Mertua pon cakap nak datang stay dalam 10 hari pertama lepas aku bersalin . So macam takde masalah kot , InsyaAllah ~

Doakan aku ye ! Mudah²an semuanya berjalan lancar n selamat , Amin ~
P/S : Kalau tetibe blog aku macam sunyi sepi je , itu maknanya aku dah beranak lah tu tau , hikhik ~

Thanks & Best Regards ,

12 Criticism:

Puan Eka said...

semoga dipermudahkan kak. saye punye edd awal bulan 3 nanti. nerveous gak ni hehe

Lynn Huraiza said...

semoga dipermudahkan segala urusan...insyaallah...amin...

Aimi Muhamad said...

semoga dipermudahkan ye...take care

Chekgu Azrine said...

Akk doa yg baik2 je utk sis ye...

NrlAidaHml said...

Semoga dipermudahkan ye..kita baru 31w pon dah mengah apatah lagi 36w..oh em gii...huhuhu

Unknown said...

Wahhh kite yg baca lak eksaited hihi moga dprmudahkan ;)

Elya Roza said...

semoga dipemudahkan ye sis.....

Elya Roza said...

semoga dipemudahkan ye sis.....

Elya Roza said...

semoga dipemudahkan ye sis.....

Yana Yani said...

kejab aje ye dah nak due
semoga dipermudahkan segala urusan
saya dulu anak second pun dekat rumah sendiri
rasanya lebih selesa di rumah sendiri
hari kedua dah mandikan anak =)
tapi seriously memang berbeza feeling tu =)

mizayusof said...

Semoga dipermudahkan segalanya. Amin.

nitaherbal said...

semoga anak nya lahir dengan selamt ya,,,

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy