July 9, 2012

Kembali Bujang Untuk Seminggu :'(

setelah sebulan lebih kawen ... arini 1st time d'tinggalkan en.suamy ... dia kene pegi kursus utk seminggu kat PENGKALAN HULU start arini, uwaaa~~ 

memandangkan en.suamy nak pegi pukul 12.30 tengahari tadi ... terus aku pon amek halfday arini ... masuk sebelah petang

sempat gaq lah tadi aku gosok² baju dia utk stock seminggu, buatkan bekal utk dia makan dlm kereta nanti n packing barang² dia ... time tu punyelah sayu hati ni, hanya Allah je yg tau *sobs sobs*

mase dia nak pegi tadi kemain aku dah set kat kepala taknak nangis² sebab nanti dia susah hati pulak kalau aku nangis² ... tup² lagi teruk mata ni dok tik tik tik mase nak bye² dia, huhu! i'm sorry sayang :'(


baru kejap ni dia fon pon aku dah berair mata ... ntah mcm manelah aku nak abehkan minggu ni, huhu!

tapi kan ... naseb baik gaqlah rumah parents aku dekat ... haruslah minggu ni tido kat rumah dorang saje, hik hik!

p/s : cepat pulang wahai roomateku

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

11 Criticism:

Unknown said...

alaa...xmaula cedih2 k?? busykn diri,doakn saje en.suami selamat blk nnt:) nnt dok umah ur parents,boleh hilang sunyi ckit:)

Syafiqah Hashim said...

sweet lahhh!

Unknown said...

sabor banyak2 x lama pown
berbanding dengan orang yang minggu2 kena tinggal dgn en suami lagi sayu hehhehhe
yang penting ingat Allah selalu
doakan dia Pergi dan balik dengan selamat okey

safurara said...

alololo best kan kawen.hehehe

A m m i said...

pelan2 kayuh dik...8 jam kat ofis agak kurang terasa kot sbb byk xtvt.. bila sorang2 kat rumah tu mungkin baru rasa sunyi sket. tp dah kata lepak umah parents...hilanglah sikit sunyi tu.

akak pun cam ko jugak..tiap kali abg kay gi outstation sampai sekarng ni walaupun dah 8 tahun kawen..ttp nak jejeh2 airmata gak.

Budak Botak said...

sabar2, nanti en suami balik la, he3...

Razif said...

Tahniah atas perkahwinan ... baisalah tu bila kena tinggal dengan suami, mesti sedih walaupun sekejap aje kan

LiNda said...

hehe..jgn sedih2. Tak lame seminggu je. Tapi sehari pun dah rase sengsara kan. Sabor2..:)

msredcheesecake said...

BARU KAWEN DA KENE TINGGAL MESTI NANGES... SABAR YEA... CER BZ2 KAN DIRI NGNAN HOBI KE, BW KE...

eyjalukman said...

hehe jgn sedih2 kak :)

akubiomed said...

Dugaan kehidupan suami isteri. Saya pernah dipisahkan oleh laut Cina Selatan. :-)

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy