March 16, 2017

Review Glow Gelenggang | Organic Herbal Soap & Oil

Assalamualaikum readers

Pernah dengar DAUN GELENGGANG a.k.a CASSIA ALATA tak ?

Sejenis daun herba power yg digunakan masa zaman tok nenek kita dulu dalam mengubati masalah kegatalan kulit sebab daun tu ada agen anti kulat terbaik

Tumbuk daun tu sampai berair pastu tampal kat tempat yg gatal² tu

Sekarang dah tak payah susah² nak pergi cari daun tu kat hutan n nak kene tumbuk bagai pulak sebab korang dah boleh dapat khasiat daun tu dalam produk ...

GLOW GELENGGANG


Glow Gelenggang ni adalah 100% produk herba organik dan bebas bahan kimia yg mampu melegakan masalah kegatalan kulit disebabkan :

👉 Resdung
👉 Eczema
👉 Panau
👉 Bisul
👉 Kurap
👉 Kudis Buta


10 ciri istimewa Glow Gelenggang ni berbanding produk lain dipasaran adalah :

👉 Dihasilkan drpd bahan semulajadi dan organik
👉 2 in 1 kombinasi produk kesihatan dan kecantikan
👉 Mengandungi minyak argan yg sangat bagus utk kulit
👉 Dijamin halal
👉 Boleh juga dijadikan sebagai body scrub
👉 Design sabun yg sangat comel
👉 Sesuai digunakan utk semua peringkat umur
👉 Tidak mudah cair
👉 Diperkaya dgn khasiat susu kambing
👉 Tidak panas , pedih or keringkan kulit


Paling suka sabun ni , dah la comelll gila , bau coklat pulak tu , rasa nak kunyah² je #Ehhh

Info lanjut pasal produk Glow Gelenggang ni boleh layari :

Web : http://glowgelenggang.com/
Page : Glow Gelenggang

Or sebarang pertanyaan / pembelian boleh direct whatsapp +60145445951

Thanks & Best Regards ,

1 Criticism:

atiehilmi dot com said...

a.. daun gelenggang nih elok untuk penyakit kulit ( yang dijangkiti bakteria / kuman ) rasanya.. sebab ingat masa kecik dulu nakal.. comot.. hee~ ade naik panau kat muka.. mak tumbuk daun gelenggang tu buat macam masker.. rasanya daun tu la..

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy