February 11, 2016

1st Time Try Ayam Dindings Roast Chicken

Assalamualaikum readers

Semenjak kawen dulu sampailah sekarang , asal balik je rumah mertua kat Taiping , husband dok berzikir nak makan ayam dindings , nak makan ayam dindings ... !

Masalahnya , setiap kali pegi , setiap kali pon tutup tau , pffttt ~

Yg paling stress adalah aku ... ! Sebab ape ? Sebab aku tak pernah rasa lagi makan ayam dindings roast chicken  ni , haha ... !

Fine , batak gila kannn :'(

Rezeki kami , last week balik Taiping bukak pulak kedainya . Terus beli 2 ekor , kahkah ... !

Seekor a.k.a sekotak RM15

Perisa ape ntah , original kot *lupa* - Fav husband

Hot n spicy - My Fav 

Dap ... ! Dap ... ! Dap ... ! Lembut je ayamnya . Kekenyangan makan :)

Ehhh , 2 ekor ni bukan kitorg 2 org je yg kerjakan tau . Itu membela namanya , haha ... !

Thanks & Best Regards ,

7 Criticism:

Zizie Zack said...

kat mana ni kak? nanti balik taiping nak cari la..

Haryani Mohd said...

Ayam dindingnya tampak menyelerakan :)

Sop said...

nampak mcm sedap tu :)

zulhilmitempoyak said...

kalau makan ada nyanyi ding ding ding ding dinnnggg x?


heeee

Lisa Nurulain said...

Tk.berapa sjka ayam.. Hehehe sedap tk?

hainom OKje said...

Alamak mcm teringinlah pulak tengahari tengahari gini...
Kira murah lagi tu kalau Rm15 henggit sekor, Ayamas pun dah Rm20 henggit lebih...

alia farhan Said said...

mcm ala2 ayamas jugak ya...
tetiba lapaq ayamas punya ayam

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy