October 27, 2016

Current Favorite Perfume :)

Assalamualaikum readers

Zaman anak dara dulu aku memang pencinta perfume tau . Setiap kali keluar rumah WAJIB sembur perfume dulu :b

Tapi time mengandung #NazeefMuslim dulu memang padan muka sangat . Langsung tak bole bau satu perfume pon

Bukan perfume aku je tau . Bau perfume org lain pon aku nak muntah . Tak kisahlah bau ape pon , semua pon nak muntah , haha..!

Paling malang , alah tu terbawak² pulak sampai sekarang , dah nak masuk 4 tahun dah ni , haha..!

Tapi takde la sampai tahap nak muntah , just akan mengundang moody sepanjang hari sebab pening overdose :P

Maka secara jujurnya aku memang tak pakai ape² perfume dah sekarang . Pakai deodorant je , haha..!

Tup² semalam my uncle yg baru balik dari mekah kasi gift perfume ni pulak ...


Ingatkan bakal mengundang moody seharian jugaq , rupanya tak ye..!

Baunya memang sedappp sangat . Very soft . Teruja sekejap aku sebab dah lama tak pakai wangi² ni , haha..!

Tulis kat botol ni Made By Al-Rehab (3ml) code SOFT . Semestinya Alcohol FREE :)

Thanks & Best Regards ,

6 Criticism:

Mar Mansor said...

tengah terfikir,..agak-agak bau dia camne ye..
sebab saya bukan pengguna perfume..pakai minyak kasturi je

norhidana said...

heheheh penangan peknen sampai dh lps peknen pun terbawa2 yek...

kalau jns tak berpeluh2 sgt takpe tak pakai pefum, kalu cam akak yg kuat peluh ni mau pengsn org2 sebelah agaknya

Ana Jingga said...

sekarang banyak pilihan perfume untuk kita muslimah ni kan, pelbagai pilihan yang ada, Alhamdulillah

atiehilmi.com said...

hee~ kakak sampai sekarang tak tau perfume ape yang sesuai.. main tala jek asal bau vanilla..

Sheila Salim said...

Sebelum ni stick dengan vanilla body shop je. Skrg dah tak pakai, hikhikkk jarang keluar rumah

Aniey Yusoff said...

Best dekat dgn org bau wangi2 ni..kakNi pulak husband xbrapa gemar bermyk wangi, hantaran kawin myk wangi pun bg adik hihi

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy