October 19, 2016

Bersauna Kat Dalam Office

Assalamualaikum readers

Kemain kau tajuk , bersauna kat dlm office , haha..!

Padehal hakikatnya aircond rosak dah 2 hari , kemain menggelupor kitorg kepanasan kat office ni *sobs*

Dah panggil org datang check , tp ntah la , tak muncul² lagi sampai sekarang :'(


Ni lah office aku . Memang sedih sikit rupanya , haha..! Tapi sinilah tmpt aku dok cari makan almost 7 thn lebih dah , Alhamdulillah :)


Naseb baiklah kat meja aku memang dah ade table fan ni . Bolelah rasa sejuk² manja sikit =b

Actually kan , table fan ni aku beli time mengandung dulu . Org mengandung kan tahap kepanasan dia lain sikit , hikhik..!

Mohon org aircond datang cepat sikit sebelum hilang 2-3 kilo lagi hasil bersauna kat office ni . Ehh , tapi best jugaq tu kan ? Haha..! Okbai ~

Thanks & Best Regards ,

3 Criticism:

Shikin Razali said...

Saya faham keadaan awak sebab kat opis saya nie bukan saja dua hari tapi dua bulan takde aircond.. bila dah perbaiki, ianya elok sekejap lepas tue jadi balik bilik sauna dengan jangkamasa yang lama.. huhu dahlah library saya nie berdindingkan kaca semata2, mau terbakar rasanya.. yang menjadi kelakarnya anggota bomba sendiri pun tak tahan dengan kepanasan dalam library kami.. mereka pun heran bin ajaib kenapa kami boleh bertahan.. Kat library memang ada kipas tapi kami lebih mengutamakan pengguna lain daripada diri sendiri..hehe awak sabar yea.. =)

Mila Ahmad said...

lama jugak awak kejekan mesti dah macam-macam pengalaman. dan mesti company tu best sebb lama bertahan. tak boleh bayangkan macamane kalau opis saya takde aircond lak

arzmoha said...

ofis kalau aircond problem memang bersauna

kan wife pun cakap perkara yang sama ketika mengandung

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy