September 17, 2013

Eyeliner Zaman Berzaman

Assalamualaikum =)

Ramai yg tanya eyeliner jenis ape yg aku pakai ... Ok! Nak gelak rasenyer soalan tu ... Sebabnyer, awok ni pakai eyeliner murah je wehhh ... Tak sampai RM10 pon, hahaha!

Eyeliner, Avon, Celak, Make-Up, Black

Avon Ultra Luxury Eyeliner

Memang dah berzaman aku pakai eyeliner ni ... Tak silap aku since 2005 kot ... Ye! Memang lama ... Dah tu, eyeliner ni je yg memang masyukkk dengan aku ... Takde sebab dah la nak tukar yg jenis lain kan? Hehe!

Since mata aku ni jenis besar ... Aku lagi suke pakai eyeliner kat belah bawah mata je
Hana, Tajima, Pashmina, Style, Shawl, Eyeliner, Avon

Kalau pakai belah atas, macam pelik pulak jadinyer muka aku ... Garang nau, haha!
Shawl, Pashmina, Eyeliner, Avon, Blue

Nape best eyeliner ni?

♥ pensil jenis basah, so takyah nak tekan²
 senang nak cuci
♥ murah (hehe!)
♥ tahan lama
♥ tak comot

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

16 Criticism:

imie fatiema said...

akak pun suka pakai eyeliner, bezanya akak guna belah atas mata je kalau akak pakai atas bawah nampai galak sgt~hubby cakap,dulu guna Maybelline tapi d best adalah celak murah beli kat Mekah tu paling suka

Cik Eka said...

mata awak memang cantik dah.
hehehe

mata eka pun besar gak. selalu eka pakai kat atas je.. kalau pakai kat bawah. cam pelik.

eka plak pakai maybelline punya eyeliner. tu mmg eka suka sgt. hehe

Sura Mohd said...

akak pun slalu pakai Avon..adik pakai apa pun cantik..dah memang cantik orangnya..:)

AyaZuki said...

nanti boleh cuba yang ni..mcm best je ^_^

ima salsuzaima said...

cantek !! :) ima x reti pakai kat bahagian atas. bawah je.haha.. org x pndai makeup..

~AmyLiana86~ said...

amy pun pakai avon je..best..pakai maybeline, dherb, elianto pun ok tp avon ni terbaik..lg suka yg ni la tp bukan jenis pensil tp jenis yg boleh pusing tu..heheh.

Syarafi[skyforce331] said...

ciri2 murah tu yang plg penting..ahaha

Chekgu Azrine said...

cantiknya u macam org arab!!

Penyuluh Perikanan said...

info yg bagus dan menarik
terima kasih sudah share

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, sama lah kita sayang.. bunda pun suka pakai eyeliner/celak.. sejak muda lagi, tapi bunda pun pakai sebelah atas jer..

kalau mata cantik/galak macam anakanda ni memang bertambah cantiklah pakai atas bawah...macam mata perempuan2 arab tu..

Umi Qi said...

Cantiklah dear...mcm kacukan...u mix apa ye? Samalah umi Qi pun pakai eyeliner murah jek kikiki janji masyuk dgn diri sendiri kan

Acik Erna said...

Acik pun dari muda suka bercelak.sekarang ni acik guna dherbs tu je.

Anonymous said...

Aweѕomeissuеs herе. I'm very glaԁ to peer
your poѕt. Thanκ you a lοt аnd I'm taking
a looκ forward to touch you. Will you ρlease drop me a e-mail?


Also viѕіt my web site; pacs

Mila Ahmad said...

susah nak cari yg tahan lama dah terang warnanya. tapi boleh cuba jugak avon ni.

kacang buncis said...

terbaik lah akak..comel nouu hihihi

Hazira Anis said...

info yg bagus...thanks.. :)

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy